Uzun süredir işsizdim. İki iş arasında kaldım, hangisini tercih etmeliyim?

Finans alaninda ve ihracat alaninda iki is olumlu gorunuyor. Daha once finans yaptigim icin cok ilgimi ceken bir alan degil. Yurtdisi satis tarafinda calismadim ama eger bu isi secersem her ay yurtdisina fuarlara vs gonderilecegim. (Bu hayalim) Olumsuz yeri ise cok uzakta bulunmasi. Evimden 1.30 saat suruyor. Diger yandan finans alanindaki isin maasi cok iyi, tanidigim bir yonetici. Calisma sartlari super. Yillik primleri vs var ve hibrit sistem ile calisiyorlar. Ya calisma sartlari ve maasi iyi oldugu icin istemedigim bir iste calisacagim. Ya da normal sartlarda ama istedigim bir bolumde calisacagim. Yurtdisi satis nasildir? Bilgisi olanlar bilgi verebilir mi? Bana bir akil verin nolur. Siz olsaniz napardiniz?

Uzun süredir işsizdim. İki iş arasında kaldım, hangisini tercih etmeliyim?
Cevapla