İşletme okumak mantıklı mı, mezun olunca beni neler bekliyor?

Arkadaşlar işletme bölümü okumak istiyorum. Yabancı dilim baya iyi. Derslerim de, kişisel gelişim de tamamdır. Her geçen gün daha da kendimi geliştiriyorum. İşletme okunur mu? Maaş aralığı, İşsizlik durumu ne kadar? Yurtdışında çalışılır mı? Fakülte bittikten sonra otomatik atanır mıyım ya da staj görecek miyim?
İşletme okumak mantıklı mı, mezun olunca beni neler bekliyor?
Cevapla