Evlilik demeyin yalnız, daha Masterım var, staj var, varda var...
Çok Süper Cevap
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
8Cevap
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Evlilik demeyin yalnız, daha Masterım var, staj var, varda var...
Neler yapacağın belli zaten ama illa soruyorsan bir hobi edin bir dil ogren ve bol bol spor yap bu yaştan sonra yaşlanma belirtileri başlıyor bunu çok iyi gözlemci biri olarak diyorrum 30 una varmadan bu ben miyim dersin. Spor yap sağlıklı beslen kendine iylik yapmis olursun yaşlanmayı geciktirirsin
Cevap
8Cevap
Abi boş ver master staj 3 üni ile sokakta geziyom. Nefes almaya bak. Nasıl alabiliyorsan. Mutlu ol ve nefes. Al gerisini salllaaaaaaaaaa
Gez toz eğlen beklentisiz olarak yurtdışına çık interrail yap yer farketmez , 30 dan önce mutlaka yap. YAP YAP YAP pişman olmayacaksın.
Yapacağın şeyleri yazmışsın zaten extra bir şey yok.
Akşamları yat sabahları kalk aç kalma lavaboya çıkmayı unutma evlenmek te yok mastır yapacaz
Gez toz.
Gez dolaş eğlen tadını çıkar ne evlenmesi
Hayatım tadını çıkarmayı
Evde kalırsın sen
