20 yaşındayım, 3 dil biliyorum ama kimse işe almıyor. Neden olabilir?

niye böyle anlamadim akici da konusuyorum bende mi sorun var lise mezunuyum?. Şaka değil bu arada acaba lise mezunuyum diye mi

20 yaşındayım, 3 dil biliyorum ama kimse işe almıyor. Neden olabilir?
Cevapla