niye böyle anlamadim akici da konusuyorum bende mi sorun var lise mezunuyum?. Şaka değil bu arada acaba lise mezunuyum diye mi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Dil gerektiren işlere bak. Oldukça çok cv ver her yere. Bana da hiçbir iş çıkmıyordu. Şansıma biri işten ayriliyordu. Bir lise yapmışlar lisetede 54 . cü siradayim. Benden öncekiler ya telefonu açmamış ya başka iş bulmuş ya iş imkanını beğenmemiş nasip oldu öyle. İnşallah 2 Ocak'ta başlıycam
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
12Cevap
Yabanci dil cagri merkezine gir bi kuzenimin eşi euroyla ücret alıyo flemenkçesiyle
12 Yorumla
Soran+1 yılNey ney ney neyyy daha detaylş anlatir misinnnniiii.. zzzzzzzzzzzzzz
Benim için bir tane iş veren işe alınmadığımdan sonra aracı olan arkadaşa çok işi bilen eleman istemem demişti o geldi bu soruyu okuyunca aklıma
00 Yorumla
+1 yılLise mezunu olman isi bozuyor. Uzaktan okuman lazim uni yi
00 Yorumla
+1 yıldil bilmek her işi yapabilcegin anlamina gelmez ki
kültürlü bi insansin o kafar
00 Yorumla
+1 yılDil bilmek yetmiyo bide o dili kullanmak lazım bu zamanda
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılkuş dili türkçe öteki de ingilizce mi faswadad
06 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılya da kürtçe
Soran+1 yılHee aynen kanka öyle 😾☹️
Cevap sahibi+1 yılbelirtsene o zaman
Soran+1 yılTamam kankacim
Cevap sahibi+1 yıl:( söylesen öler misin
Soran+1 yılölerim kankam😔😔😔
Gizli Üye(25-29)+1 yılİş bulmak zor çünkü herkes aynı eğitimi görerek sektöre atılıyor
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yıl3 dilini napacaklar acaba. Bende biliyorum yani mesele buysa…🙄
00 Yorumla
+1 yılekonomi bok gb
12 Yorumla
Soran+1 yılÖyle zaten gidecem ülkeden sürekli bunu söylüyom kendi kendime mk gidemicem diye korkuyom ağzimi kapatiyim bari dhdhdh
- +1 yıl
fırsat varsa çek git derim
Ne tarz işlere baş vuruyorsun
02 Yorumla
Soran+1 yılyazin otelde calismistim en son şu an da sirketelere basvuruyom felan tercümenlik yapiyom çeviri online oteller ama hostesliğe karar verdim boyum 1.58 ama o da olur mu şüpheli yoksa yurtdışına gidecem
+1 yılKendi başına gelir diye
02 Yorumla
Soran+1 yılNe ne diyon
- +1 yıl
Diyom ki onlara fazlasin yerine gelirsin diyorum sen ne diyon ve abiii
Gizli Üye(25-29)+1 yılacık sozlu musun sen?
05 Yorumla
Soran+1 yılEvet niye
Cevap sahibi+1 yılburcun ne
Soran+1 yılinanmiyom burc murc saçmalşk ıy
Cevap sahibi+1 yılpekı senle uzunca konusalımmı
Soran+1 yılsence? Tabiki hayir defol simddi
Gizli Üye(25-29)+1 yılÜniverste mezunu olman lazımdı
00 YorumlaAllah Allah aslında yeteneklisin (4dil biliyom
01 Yorumla
Soran+1 yılİyi güzel de sana kaç dil bildiğini soran olmadi derdime derman ol dedim ama bu ülkeden gidecem ztn gerek kalmadi
Tabiki
03 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka yaaaa ne alaka
Soran+1 yılÜni mezunlarina bin basarim almiyolar işe si*evem birini çildiracam ya
lise diyedir
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > 20 yaşındayım, 3 dil biliyorum ama kimse işe almıyor. Neden olabilir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer