Kooperatif
BİM
Şok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
hangisine girersen gir bir süre katlanabilirsin zaten kasiyer olmanın sahte para kasanın para yetersizliği bozukluk gibi durumlar olabiliyor ya da reyon kasa fiyat farkı bunların hepsiyle sen uğraşmak zorunda kalıyorsun tavsiye etmemde zaten fazla dayanamazsın deneyebilirsin
Cevap
4Cevap
Kooperatif
Neden
Magaza tabikiiiii sakin bime vs gireyim deme aşırı yorucu çok kötü insanlarla ugrasmak avm gibi yerlerde cocuklarla oynanilan yerler var en iyisi oralara bak hem eglenceli hem yorucu da degil sakin oyle bi hata yapmaa
Mağazalarda elbise fslan katlamam gerekiyor bilmiyorum pek düzgün katlamayı
Çocuklarla oynayamam zaten mesleğim çocuk gelişimiydi ama çocuklarla ilgilenmek zor olduğu için kısa bir süre çalışıp bıraktım
Biraz önce marketlerde çalışanlara müşteriler tarafından yapılan zorbalığıda gördüm orasıda korkutucu ama para kazanmaya bir yerden başlamam gerekiyor
Markete girme aklim varsa avm ye git orada biraz gez bak illa kendine gore bulursun çocuklarla olan sey de bildiğimiz çocuklar kumda oynuyo sen de baslarinda bekliyosun onlarla beraber oynuyosun ama market öyle mi 5 kuruş için döver musteriler seni eksi cikti mi sen ödüyorsun bide o insanlarla ugrasmak ay cok kotu sen bilirsin en iyisini migros falan daha iyi diyolar oralara da bakabilirsin BİM a101 sok berbat
bence tarım kredi kooperatifi, diğerleri insanı resmen süründürüyor. Ne mesai saatleri belli ne de iş tanımları var doğru düzgün.
Kooperatife part time başvurdumda geri dönüş yapmadılar
Part time alıyor demişlerdi aslında belki dolmuştur
Full yazınca geri dönüş yapmışlardı max 1 haftada o zamanda rehabilitasyon merkezinde çalışıyodum yeni girmiştim geri çevirdim o yüzden keşke daha ömce arasalardı o işte 2 ay durabildim
Marketler insanı resmen paramparça ediyor. Ama kötünün iyisi Tarım Kredi Kooperatifi derim. En azından saati vesaire belli.
Tarına başvurdum 2 haftadır geri dönüş yapmadı part time başvurdım o yüzden herhalde şimdi bime onlinedan başvurdum
şu an başka başvurabileceğim yer yok
Tecrübesiz bir marketler kabul eder part time birde
Artık çoğu iş öyle ya insanlar çok yoruyor birkaç ay rehabilitasyon merkezinde çocuk gelişimci olarak çalıştım asgari ücrete öşretmen gibiydim orada ve veliler yoruyordu
MErkat oldukça iyi herhangi bi cafede garsonluk da olabilir
Market olarak hangisi peki
Bence hepsi de aynı
Bence BİM
Neden
Kooperatif giyim değil ki market
Neden ama BİM kooperatife göre dshs yoğun ama arka planı bilmiyorum tabii iki yerde yöneticiler nasıl davranıyor
Sanayi
Hiçbiri
Saol
