22 yasından sonra öğretmenlik okumak mantıklı mıdır? Daha 21im 22 ime giricem
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim kuzenim sana örnek olsun. İlk okul 5. Sınıfta okulu bıraktı ailesi istemedi diye okutmadılar. Evlendi boşandı 1 çocuğu var ilk okulu ilk bitirdi sonra liseye geçti onuda açıktan bitirdi çok çalıştı sınava girdi 400 puan aldı edebiyat öğretmenliği okuyor şu an 34 yaşında bu dediğim kişi
03 Yorumla
Soran+1 yılBende 1.5 sene sonra evlilik düsünüyorum
Cevap sahibi+1 yılAsla okumaktan vazgeçme 28 yaşındayım hala sınava hazırlanıyorum kendimi geliştirmeye uğraşıyorum sen her anlamda bilinçli ve donanımlı olursan evlatlarına çok iyi bir örnek teşkil edersin.
Soran+1 yılTeşekkür ederim❤️
En İyi Cevaplar
Okuyabilirsin geç kaldığını düşünüyorsan çalışmaya başla devam et. Ben şu an 24 yaşındayım 22 yaşında üniversiteye başladım 2 yıllık okudum bitirdim bölümümle alakalı işe girdim çalışıyorum açıkdanda dörde tamamlamaya çalışıyorum geç değil yani ama çalış okurkende lise ve üni zamanında hep çalıştım
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
12Cevap
+1 yılBir öğretmen olarak söyleyeyim
Ne kaçırdın sanıyorsun
Mezun olduktan sonra 10 yıl bekleyenler var
Sen de gel ☺️
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence oku, neden mi diyeceksen. Fabrika köşelerinde amele olmaktansa en azından bir memur olup çalışmak daha güzel hem de temiz iş. (Not: ben fabrikada çalışmıyorum 😅)
00 YorumlaHiç bekleme. Çalışmaya başla
06 Yorumla
Soran+1 yılAma evlenicem 1.5 seneye
Soran+1 yılBen zaten okuyorum son senem
Soran+1 yılTamam hem calısıp hem okuyup hem de evliliğimi sürdüremezmiyim
+1 yılYaşın geçmiş değil tam zamanı
00 Yorumla
+1 yılÖğrenmenin yaşı yoktur. Yaşı problem etme
00 YorumlaDaha yolun başındazın okumanın yaşı olmaz
00 Yorumla
+1 yılolursun tabiki
01 Yorumla
Soran+1 yılHerkes yaşın geçiyor calıs dediler
+1 yılneden olmasın
04 Yorumla
Soran+1 yıl1.5 seneye evlencem
- +1 yıl
ee evlen
Soran+1 yılBisi olur mu
- +1 yıl
ne olabilir
Kaç yıl okuman gerekiyo
00 Yorumla
+1 yılolur
00 YorumlaMantıklı
04 Yorumla
Soran+1 yıl1.5 seneye evlencem
Soran+1 yılBisi olur mı
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen öğretmenim istersen yardımcı olabilirim
04 Yorumla
Soran+1 yılÖnü açık mıdır
Cevap sahibi+1 yılHepsinin degil
Soran+1 yılBeden eğitim nasıl
Cevap sahibi+1 yılGüzel
Ne öğretmenliği
05 Yorumla
Soran+1 yılBeden eğitim besyo
Soran+1 yılFıs derken:(
Soran+1 yılNiye
Zorr
04 Yorumla
Soran+1 yılNeden
Soran+1 yılHem okuyup hem calısıcam
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Öğretmen olmak istiyorum, 22 yaşından sonra okumak mantıklı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer