Kızlar Bir Adım Öne "Kadın subay olmak istiyorum" deyince birçok kişi neden garipsiyor? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Ailemdede var okul arkadaşlarım ve bazı insanlar tuaf karşılıyorlar "Kadın subay olmak istiyorum" deyince birçok kişi neden garipsiyor? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
kjhhg793 Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl boş ver insanlarısen ne yaparsan yap insanlar hep birsey diyecek kimseye bir şey begendirmek zorunda degilsin hayat senin hayatınne olmak istiyorsan o meslegi iyice araştır senin yapına uyuyorsa o meslek başka kimseyi dinleme yap 0 0 Yorumla
aydann3434 Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl olmak cok kolay degil olda sonra dusnuruz ne dusunduklerını bence 1 21 Yorumla Soran +1 yıl Evet biliyorum ama tek idealim bu Yorumla aydann3434 +1 yıl engel var mı Şu an ol yani Yorumla Soran +1 yıl Yok hayır dış kaynaktan giricem sınavlara Yorumla aydann3434 +1 yıl hangı sehirdesın Yorumla Soran +1 yıl İzmir Yorumla aydann3434 +1 yıl sımdıdenbasarılar dsilerım Yorumla Soran +1 yıl Çok mersi :) sendemi istiyorsun Yorumla aydann3434 +1 yıl ben okuyorum Şu an saglık Yorumla Soran +1 yıl Bitiince başvurabilirsin Yorumla aydann3434 +1 yıl :D kismet okdr okumam paraya ihtıyacım yok Yorumla Soran +1 yıl Askerlik parayla ilgili değil zaten yaşam tarzı yani benim için Yorumla aydann3434 +1 yıl guzel his Yorumla Soran +1 yıl Evet okadar kişiyi yönetmek emir vermek falan hoş :)) Yorumla aydann3434 +1 yıl dogru Yorumla Soran +1 yıl Erkeklerin pek işine gelmesede katlanıcaklar artık:)) Yorumla aydann3434 +1 yıl yas kc Yorumla Soran +1 yıl 20 Yorumla aydann3434 +1 yıl aynoyoz Yorumla Soran +1 yıl :) hemşirelikmi okuyorsun sen tıpmı Yorumla aydann3434 +1 yıl evt hemsıre özele gelistersen Yorumla Soran +1 yıl Olur gec gördüm pardon Yorumla
aerolite Takip Et Master Yaş: 57 , eic 31% +1 yıl Koy milletin gtüne... Çoğu insanda zaten zke sürülecek kadar akıl yok neden umursuyorsun milletin sözlerini? 0 0 Yorumla
EcmGngrmd Takip Et Xper 5 Yaş: 21 , eic 80% +1 yıl Bir de Deniz Kuvvetleri olursa harika olur bence 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Ben kara istiyorum sendemi subaylık istiyorsun Yorumla EcmGngrmd +1 yıl Hayır ama en asili Deniz Kuvvetleri bence Yorumla Soran +1 yıl Oluyimde ne olursa olsun aslında çok istiyorum Yorumla EcmGngrmd +1 yıl Deniz. Diyeceğim bu. Umarım başarılı olursun 😇 Yorumla Soran +1 yıl Umarım:) Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Zor çünkü. Ve erkek yoğunluklu. Çok disiplin gerekli vs bir kadın için baya zorlu. 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Ben oldukça sertim ve otoriterim ailemdede var kadın subay mum gibi erler Yorumla
Sudöpwğdö Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Normalde kadınların ne yazıkki bu ülkede gücü hor görüldüğü için evet erkeklerden güçsüzüz ama silahlar güçle çalışmıyor 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Aynen çok haklısın zaten subay statüsü nde oluyoruz Yorumla
ArslanBey06 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Bence kadınlar için rahat ve güzel bi meslek. Ben de meslekteyim vazgeçme eğer kendi alanını sevmiyor isen 0 0 Yorumla
Canselllqx Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 92% +1 yıl Erkeklere özgü gördükleri için 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Saçma ama Yorumla Canselllqx +1 yıl Türkiye de değil Max beyin kapasitesi Yorumla
Pinarkrty Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 91% +1 yıl Toplum güçlü kadın profiline açık değil ondan 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Evet haklısın bide askerlik sert disiplinli olunca işlerine gelmiyor Yorumla
akrepp_erkegi Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 98% +1 yıl Sana ne onlardan yolunda yurusene 😉 0 4 Yorumla Soran +1 yıl O başka haklısın Yorumla akrepp_erkegi +1 yıl Yani kimsenin yorumuna bakma onene bak Yorumla Soran +1 yıl Aynen cok mersi Yorumla akrepp_erkegi +1 yıl Ricalar Yorumla
Gezdolas01 Takip Et Master Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl Olabilirsin istemen ve gayretine bagli 0 0 Yorumla
YargiQueennn Takip Et Bilge Yaş: 20 , eic 100% +1 yıl Kadin oldugun icin 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Kadın subay var Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Yakisir ki bence 1 6 Yorumla Soran +1 yıl Aynen tek isteğim bu zaten Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yaparsin umarim hic benlik diil☺️ Yorumla Soran +1 yıl Sertmi yapın otoritermisin Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hic alakam yok cok kendi halimdeyim subay olsam o askerler beni yer☺️ Yorumla Soran +1 yıl Hadi yaa:)) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evet olcaklari dusunmek bile istemiyom☺️ Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
boş ver insanları
sen ne yaparsan yap insanlar hep birsey diyecek kimseye bir şey begendirmek zorunda degilsin hayat senin hayatın
ne olmak istiyorsan o meslegi iyice araştır senin yapına uyuyorsa o meslek başka kimseyi dinleme yap
olmak cok kolay degil olda sonra dusnuruz ne dusunduklerını bence
Evet biliyorum ama tek idealim bu
engel var mı Şu an ol yani
Yok hayır dış kaynaktan giricem sınavlara
hangı sehirdesın
İzmir
sımdıdenbasarılar dsilerım
Çok mersi :) sendemi istiyorsun
ben okuyorum Şu an saglık
Bitiince başvurabilirsin
:D kismet okdr okumam paraya ihtıyacım yok
Askerlik parayla ilgili değil zaten yaşam tarzı yani benim için
guzel his
Evet okadar kişiyi yönetmek emir vermek falan hoş :))
dogru
Erkeklerin pek işine gelmesede katlanıcaklar artık:))
yas kc
20
aynoyoz
:) hemşirelikmi okuyorsun sen tıpmı
evt hemsıre özele gelistersen
Olur gec gördüm pardon
Koy milletin gtüne... Çoğu insanda zaten zke sürülecek kadar akıl yok neden umursuyorsun milletin sözlerini?
Bir de Deniz Kuvvetleri olursa harika olur bence
Ben kara istiyorum sendemi subaylık istiyorsun
Hayır ama en asili Deniz Kuvvetleri bence
Oluyimde ne olursa olsun aslında çok istiyorum
Deniz. Diyeceğim bu. Umarım başarılı olursun 😇
Umarım:)
Zor çünkü. Ve erkek yoğunluklu. Çok disiplin gerekli vs bir kadın için baya zorlu.
Ben oldukça sertim ve otoriterim ailemdede var kadın subay mum gibi erler
Normalde kadınların ne yazıkki bu ülkede gücü hor görüldüğü için evet erkeklerden güçsüzüz ama silahlar güçle çalışmıyor
Aynen çok haklısın zaten subay statüsü nde oluyoruz
Askerlik kadınlara yakışmıyor ondan olabilir
Bence kadınlar için rahat ve güzel bi meslek. Ben de meslekteyim vazgeçme eğer kendi alanını sevmiyor isen
Saçma ama
Türkiye de değil Max beyin kapasitesi
Toplum güçlü kadın profiline açık değil ondan
Evet haklısın bide askerlik sert disiplinli olunca işlerine gelmiyor
Sana ne onlardan yolunda yurusene 😉
O başka haklısın
Yani kimsenin yorumuna bakma onene bak
Aynen cok mersi
Ricalar
Olabilirsin istemen ve gayretine bagli
Kadin oldugun icin
Kadın subay var
Bence guzel olir
Herkese nasip olmaz bence dene
dogmalar
Yakisir ki bence
Aynen tek isteğim bu zaten
Yaparsin umarim hic benlik diil☺️
Sertmi yapın otoritermisin
Hic alakam yok cok kendi halimdeyim subay olsam o askerler beni yer☺️
Hadi yaa:))
Evet olcaklari dusunmek bile istemiyom☺️
Ol tabiii
hakkın tabi