Herkse selam özel sektörde nasıl kolaylıkla iş bulabilirim şöyle açıklayayım durumu 25 yaşındayım ve insan kaynakları okumak istiyorum tahminim 27 28 gibi mezun olurum o yaşımda sizce bu bölümde iş bulabilir miyim
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
İş başvurularını yap
iş bulsan nolacak. dünyada dönen total para hacminin %80 inini yahudiler kırışıyor, geri kalan %10-20 lik kısmını 8 milyar kırışıyor. kime çalıştıgını köle oldugunu bil diye açıkladım.
Biliyorum canım üç vardiyali 12 saat izin olmadan çalışıyorum şu an sadece belli başlı bi mesleğim olsun istiyorum
işte bunlar boş ve beyhude şeyler. tamamen oyalanıyosun. yahudi krallıgı dünyaya hüküm sürüyor sen 3 vardiya 12 saat onlara çalışırken. onların banka hesaplarındaki bi bk yapmadan elde ettikleri paraları görmüş olsaydın dudağın uçuklardı ve korkudan şok olurdun. neden bu alçaklarla mücadele etmek varken onlara köle olmayı kendi isteiğinle tercih ediyorsun? ben zamanında iş kurmuş ve iyi paralar kazanmış biri olarak gerçeği anladıktan sonra artık saldım herşeyi.
Eee tamam da geçimimi ne ile sağlayacağım ne yapicam yani şu an bir sürü insan köle olarak çalışıyor bazı meslekler hariç
orasını da düşündükçe bulursun hayal gücünü zorlarsan ve sorguluyorsan. çok çalışmadan pasif gelir elde edilebilecek bazı yöntemler var internette. ama netice itibariyle onların karşılıksız bastıkları dolarlara endeksli bir türk lirasını alışverişlerinde kullandıgın müddetçe onların çarkı durmadan dönüyor. mümkün oldugunca izole olman gerekiyor bu çarktan. ve şimdilik bu çarktan izole olmanın en iyi yolu fuzuli harcamalarını kısmaktır. siyasiler de onlara hizmet ediyor kendi çıkarları için. dindarmış falan yalan o işler kendilerini kandırıyorlar kendi yalanlarına kendileri bile inanmıyor. bu dünyada geçimimi sağlıycam diye ahiretini yakmaya değmez. diğer tarafın sorgusu daha çetin ve kalıcı.
Benim arkadaşım okudu. Kız is bulamadı. Evde ödev yaparak geçimini sağlamaya çalışıyor. İs alanı kısıtlı büyük sehir de değilsen okuma
Büyük şehirdeyim İstanbul'da yaşıyorum arkadasiniz ik mi okudu ben sadece yaş olayından bi tık takılıyorum
Arkadaşım reklamcılık okudu ama hep torpilli olanları alıyorlarmış. Okumayan kişiyi bile aldığını görmüş
Reklamcilik gibi sektorde iş bulmak imkansız gibi bi şey yeni mi mezun oldu
2 sene olmuştur
Aa olmuş bi de üzüldüm açıkçası ben de çok zor iş buluyorum üni mezunu olmadığım halde ama bi mesleğim olsun istiyorum
Ben maliye mezunuyum pek is tecrübem yok. Kucuk yerde başladım biraz başıma gelmeyen kalmadı. İnsan tecrübe kazanmak için nelere katlanıyor
Allah kolaylık versin
Ah ah benimde başıma neler neler geldi şu an çalışıyor musunuz nerde yasiyorsunuz
Ben tekirdag yaşıyorum işi bırakmak zorunda kaldım şimdi tekrar is arıyorum
Zor valla Allah kolaylık versin İstanbul'da ben bile zor buluyorum pek tecrübem de yok açıkçası iş konusunda o yüzden mesleğim olsun istiyorum çalışma hayatımı bi tık iyi olsun istiyorum ama yaşı takıyorum psikolojim artık bozuldu stres bana çok zarar verdi
Benim de öyle strese girdim çok. Tecruben olmayınca bir yere girip öğrenip çalışmak çok zor cidden kimsenin diploma okul umudunda değil. Allah yardımcımız olsun. Tekirdağ'da zaten is ilanları kısıtlı bilmiyorum artık nasıl olacak.
Aile çevre baskisi da aşırı zor inanılmaz anlıyorum sizi
Geçici ise girdim. Kadının yapmadığı kalmadı. Kisiligime bile hakaret etti. Hevesim kalmadı. Çalışma hevesim kalmadı Çevre baskısını zaten saymıyorum. Sanki adam oldurmusum gibi hep yargılamalar.
Aynen öyle hani sanki çalışmak zorundaymisiz sanki calismamak büyük bi suçmuş gibi zaten iş verenler ayrı sorun ezerler sürekli insanı kendinden bile soguturlar
Kendi bolumunle ilgili mi girdin ise
Kıytırık bir iş yerinde bile kadın tecrübeli diye neler yaptı. Sanki kendi Anasının karnında öğrendi. Koç şirketinde cio değil anca bizi ezerler. Akrabalar kendi çocukları neler yapar senin işin batar. Sanki onlar beni bakıyor maaş veriyor. Çalışmak zorunda değilim haklısın
Aynen muhasebeci yanında başlamıştım
Ben de lise de muhasebe okudum bende stajyerligimin bi kısmını yapmistim iş bile gostermediler
Ben ise girdim. ticari defter basit usul gösterdi. On muhasebe yani. Sonra sen beceremezsin diye işten attı beni. Sanki ben muhasebe bilmiyorum. sigorta bile yapmadı. Çalıştırdı çalıştırdı attılar
Yani okuyorsun o kadar ben bile biliyorum onları ki ben çok severdim muhasebeyi
Soğuttular iyice beni. Sanki ben boşuna okudum. Kodları biliyorum. Hem çok iyi yapayım istiyor hem para vermk istemiyorlar
Zamanla olucak şeyler bi de bunlar maks 1 2 Ay sürer
İstersen şu anda da bulabilirsin
İş başvurularını yap mutlaka geri dönüş olacaktır
Üni mezunu değilim
İstediğim ik üzerine
Tamam bazı firmalar kabul edebiliyor
Bişey kaybetmezsin başvurunu yap
Deneyim hemen
Tabi dene
Sekreterlik düşünmez misin
O da olur yaa şu an bi işte çalışıyorum ama resmen ķölelik ben sabit olsun istiyorum hafta sonu izin falan 3 vardiya gidip geliyorum
Hukuk bürolarını da deneyebilirsin
Tabi o iş zor geliyordur
Hukuk büroları tecrübeli arıyor yaa evet zor uyku düzenim yok oluyor ne olduğunu anlamıyorum bi gün gece bi gün sabah öteki gün gündüz
Yine de şansını dene
Vardiya sistemi kadınlara göre değil zaten
Her yere başvur cv at
Yalaka olursan kolayca bulursun
Kendini sertifikalara donat bulursun
Dalga mı geçiyorsunuz
Dalga derken? Bu yazdığımı anlamadın mı sen?
Hayır şimdi bu sertifika olayı bi tık dalga olabiliyor insanlar hemen dalga geçiyor o yüzden sordum
Ne alaka diploma bir halta yaramiyor.. tüm olay sertifikalarda
İş bulmak zorlaştı
Teşekkürler bilmiyorduk
Bu kadar gergin olma
Tek gereken torpil
Tamamdır o da var
O zaman her şey olue
Bulursun