Ben İngiliz Dili ve Edebiyatı mezunuyum. Evet alınabiliyormus ancak eğer bir çeviri bürosuna bağlı değilsen pek bir faydası olmuyor. Kendi kafana göre bir noterlikten aldığında, başka bir çeviri bürosu kendi anlaşmalı olduğu noterlikten de yeminli tercuman belgesi çıkartmayı istiyor. Yani eğer bir çeviri bürosunda çalışmıyorsan almanın pek anlamı kalmıyor. Ben de o yüzden almaktan vazgeçtim.
TOBB ETU mezunuyum. İş fırsatları pek iç açıcı değil. Bölüm ikincisi olarak mezun oldum. 3 tane uzun dönemli staj yaptım ve iş deneyimlerim oldu ama gittiğim çoğu iş görüşmesinde asgari ücret bile teklif edilmedi. En son ücretli öğretmenlik yaptım onda da 1 hafta çalıştıktan sonra istifa ettim.
Verebilecek en büyük tavsiyem üniversitede yapabiliyorsan çift anadal veya yan dal yap. Dil çıkışlı olup yapabileceğin şeyler evet fazla ancak günümüzde maalesef değer görmeyen bir bölüm. Ahım şahım da bir maaş getirmiyor. İngilizce tek başına yetmiyor dil çıkışlı olmakta. Mutlaka yanına bir dil daha istiyor.
Kesinlikle zaten onu düşünüyorum 3 4 dil öğrenmek istiyorum yanında başka işlere de ilgilenmem lazim yalniz o kadar şey yapip bu durumda olman gerçekten üzücü yani ben bunu ülkeye bağliyorum şahsen bilmiyorum etrafta çok var böyle senin gibi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bulursan bana da yazzzz benim de işlerimden birisi olucak ilerdeeee BANA DA YAZZZMAYI UNUTMAAAA
Naptin gerekiyo muymusss ablacim sen üni mi okuyon yoksa bitirdin miiii
Ben İngiliz Dili ve Edebiyatı mezunuyum. Evet alınabiliyormus ancak eğer bir çeviri bürosuna bağlı değilsen pek bir faydası olmuyor. Kendi kafana göre bir noterlikten aldığında, başka bir çeviri bürosu kendi anlaşmalı olduğu noterlikten de yeminli tercuman belgesi çıkartmayı istiyor. Yani eğer bir çeviri bürosunda çalışmıyorsan almanın pek anlamı kalmıyor. Ben de o yüzden almaktan vazgeçtim.
Hangi üni okudun İngiliz dili ve edebiyatini
İş alimları nasil peki şimdi ne yapmayi düşünüyon abla ve memnun musun okuduğun için bende dil okuyorum işte sınava hazilraniyorum da
TOBB ETU mezunuyum. İş fırsatları pek iç açıcı değil. Bölüm ikincisi olarak mezun oldum. 3 tane uzun dönemli staj yaptım ve iş deneyimlerim oldu ama gittiğim çoğu iş görüşmesinde asgari ücret bile teklif edilmedi. En son ücretli öğretmenlik yaptım onda da 1 hafta çalıştıktan sonra istifa ettim.
Verebilecek en büyük tavsiyem üniversitede yapabiliyorsan çift anadal veya yan dal yap. Dil çıkışlı olup yapabileceğin şeyler evet fazla ancak günümüzde maalesef değer görmeyen bir bölüm. Ahım şahım da bir maaş getirmiyor. İngilizce tek başına yetmiyor dil çıkışlı olmakta. Mutlaka yanına bir dil daha istiyor.
Kesinlikle zaten onu düşünüyorum 3 4 dil öğrenmek istiyorum yanında başka işlere de ilgilenmem lazim yalniz o kadar şey yapip bu durumda olman gerçekten üzücü yani ben bunu ülkeye bağliyorum şahsen bilmiyorum etrafta çok var böyle senin gibi
Maalesef :/ bu ülkede emeğinin karşılığını asla alamıyorsun
Zaten öyle ablacim valla aklin varsa git ailem olmasa şu an bile burada durmazdim zaten dilim var az çok daha öncede çikmistim yurt dısına
Adliyede mi çalışacaksın
Hayır sadece elimde bir belge bulunsun diye almak istedim
Hayir bence