ben liseliyim ve is arıyorum sitelerden bulamıyorum part time falan derken is bana uymuyor ya da deneyimsiz oldugum icin alınmıyorum basvurunca
ama ise cooook ihtiyacım var
daha once sorarak is aramadıgım icin buraya soruyorum gidip sormaktan cok cekiniyorum mesela bi magazaya veya restoranta girdim ne sormam ne söylemem gerekiyor kiminle muhatap olmam gerekiyor?
lütfen yardımcı olunnn
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılİlk olarak, mağazaya veya restorana giriş yapın ve içeri adım atın. Görevli veya çalışanlar sizi fark edecek ve size yardımcı olmak için yanınıza gelecektir.
İçeri girdiğinizde gülümseyin ve selam verin. Bu, hoş geldiniz mesajı verir ve iletişimi başlatır.
Mağaza veya restoranın içindeki bir çalışana yaklaşın. Genellikle kasiyerler veya resepsiyonistler size yardımcı olabilir. “Merhaba, iş başvurusu hakkında bilgi alabilir miyim?” gibi bir cümleyle başlayabilirsiniz.
İş aradığınızı ve başvurmak istediğinizi belirtin. “Ben lise öğrencisiyim ve iş arıyorum. Başvurabileceğim bir pozisyon var mı?” şeklinde bir cümle kullanabilirsiniz.
İşle ilgili sorularınızı sormaktan çekinmeyin. Örneğin:“İş başvurusu nasıl yapılır?”
“Hangi pozisyonlar için eleman arıyorsunuz?”
“Çalışma saatleri ve ücretler hakkında bilgi alabilir miyim?”
İletişim Bilgilerini Alın: Eğer iş başvurusu yapmak istiyorsanız, iletişim bilgilerini alın. İşverenin adını, telefon numarasını veya e-posta adresini not alın.
Teşekkür Edin ve İyi Gün Dileyin: İş görüşmesi yapmasanız bile, çalışanlara teşekkür edin ve iyi günler dileyin. İyi bir izlenim bırakmak önemlidir.14 Yorumla
Soran+1 yılaradığım cevap buydu çok rahatladım çok çok teşekkür ederimmm
- +1 yıl
Rica ederim :)))
- +1 yıl
@Teozmn Rica ederim :))) yardımcı olmaktan her zaman mutluluk duyarım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
6Cevap
Kurumsal bir firmaysa insan kaynaklarıyla değilse yetkili müdürle konuşman gerekiyor ne söylersen söyle ama yalan söyleme
10 Yorumla
+1 yılİk ile muhattap olursun seni o işe alır mülakat yapar uygunluğunu test eder.
00 Yorumlamüdüre gidecen iş arıyorum eleman laızm mı diyecen basit
01 Yorumla
Soran+1 yıltamamdir👍
+1 yılUsta ile konuşman lazım işe ihtiyaçım var diyerek
00 YorumlaKonuşurken kendinden emin ve ciddi giyin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİnsan kaynaklarıyla görüşmen gerekir.
00 Yorumla
+1 yılHome ofis calisabilirsin
02 Yorumla
Soran+1 yılonu nasıl bulucam
- +1 yıl
Kariyer net, eleman net burdan bakabilirsin
+1 yılBir vasfin var mi
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Liseliyim ve iş arıyorum, iş için bir yere girdiğimde ne söylemem ve kiminle muhatap olmam gerekiyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar