Otobüs muavini olarak çalışabilir miyim, zorlukları neler?

ucreti iyi diyorlar ama pek bi bilgim yok bilen varsa ya da calismis olan bilgi verebilir mi lutfen

Otobüs muavini olarak çalışabilir miyim, zorlukları neler?
Cevapla