İş yerinde mutsuzum, bir şeyleri üstüme alınıyorum, böyle çalışmaya devam edilir mi?

O kadar kötü bir şey ki. Yöneticim bi surat assa acaba bişey mi oldu kovulcak mıyım? iki yönetici toplantıya girse acaba benim hakkımda mı kovulcak mıyım? Beynimin içi tırmalanıyor. 2 senelik mühendisim. Hep benle uğraşanlar oldu çıktım 8 iş yeri değiştiririm. şu an iş değiştiremem cv'm çok kötü kalmak zorundayım. Birileri yine benimle uğraşıyor. Ne tavsiye edersiniz?

İşimde gayet başarılıyım...

Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlara göre cidden destek almam gerekiyor. Yaşama standartım düştü çünkü. Hayatımı mahvediyor bu düşünceler. Herkese teşekkür ederim
Güncellemeler
+1 yıl
Bugünde üstümüze alındık şükür şimdi haftasonu tatili, rahat bi haftasonu geçirir yine pazartesi aynı şeyler :)
İş yerinde mutsuzum, bir şeyleri üstüme alınıyorum, böyle çalışmaya devam edilir mi?
Cevapla