23 yaş, yazılım öğrenmeye başlamak için geç bir yaş mı?

C dilini ogrenmek istiyorum aslunda birkac senedir ama hep kendime diyorumki 15 yasindan beridir ilgilenen bilgisayardan kalkmayan manyak tiplerle dolu onlar coktan ati alip uskudari gecmis ben en bastan basliycam hem cok geride olacagim hem de onlara hic yetisemiycegim bu tarz dusunceler geliyor surwkli aklima sanki vakit kaybedecekmisim gibi bosuna kucuk bir andeoid uygulamasi yapmak istiyorum google play icin ne yapsam bilemedim baska bir hobim daha var dil ogrenmek birseyi kafaya takinca deli gibi sabah aksam onu ogreniyorum cok sukur oyle bir yetenegim var ama tamamen baska seylerden kopuyorum bu seferde aimdi yazilima baslasam ispanyolca almanca ogrenme seruvenim sekteye ugrar diye de korkuyorum aslinda kariyer hedefi olarak ingilizce ispanyolca ogretmeni olmak istiyorum ama bunu da hobi olarak kenarda kendime ugras ve android uygulamalar 3 d videolar (blender ile ) tasarlamak icin istiyorum iyi hissettiriyor blendera basladim eglenceli gidiyor geometrik sekil mekil ilkel hali pek hosuma gitmese de tasarlayip dokulayinca guzel oluyor ne yapsam kararsiz biriyim help lütfen

23 yaş, yazılım öğrenmeye başlamak için geç bir yaş mı?
Cevapla