Hala severek dinlerim 'Dinle' şarkısını. Şebnem Paker, eşi ve 2 çocuğuyla mutlu bir hayat sürüyor, şimdi ise Muğla Kırcağız Ortaokulu'nda müzik öğretmeni olarak öğrencileriyle buluşacak.
Müziği kalpten seven bu insan için ne düşünüyorsunuz?

Hala severek dinlerim 'Dinle' şarkısını. Şebnem Paker, eşi ve 2 çocuğuyla mutlu bir hayat sürüyor, şimdi ise Muğla Kırcağız Ortaokulu'nda müzik öğretmeni olarak öğrencileriyle buluşacak.
Müziği kalpten seven bu insan için ne düşünüyorsunuz?


Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Evet bence de çok şanslı
Kesinlikle öğrencilerin şanslı olduklarını düşünüyorum. Hem Şebnem Paker'in "Dinle" parçasını hâlâ severek dinliyorum. Ayrıca, bu şarkıyı dinlediğimde 90'lı yıllara gidiyor gibi oluyorum.
Bir sınıf verirler sonra ilgisiz veliler sonra öğretmenlerin tatilleri milletin ağzında sakız zor meslek vesselam pişman olmasın
Ülkede sanata değer verilmeyince böyle olaylar çok oluyor.
Neden Müzik kariyerine devam edip, şarkılar / albümler çıkarmamış ki?
para için birileriyle yatmadığı içindir.
Sesi çok güzel, o şarkıyı şu an aranjman yapıp piyasaya sürse enaz 50 M dinlenirdi.
Onun adına sevindim. Ben de çok severim sesini ve o müziği.
Yaşım uygun olsa yazılırdım okula🙂
Kutsal bir meslek, kendisine başarılar
Öğrencileriyle çok daha mutlu ve huzur içinde olsun. Ben de hala severek dinleyenlerdenim.
Üzüldüm onun adına. Müzik dersinde sadece yeteneklerini kaybedecek.
Böyle kişilerin orta okul öğretmeni değil, konservatuvar öğretmeni olması gerekirdi.
Keşke radyoda şarkısının çalındığı yıla geri dönebilsek
Baya bi çıtırmış o zamanlar. şu an 45-50 arası bir yaşta olmalı sanırım.
Çok şanslı öğrenciler, Şebnem Paker o dönem çok iyiydi.
Milasa nasıl atanmış atamalar hep doğuya olmuyormu kaçla atanmış😂
Evet şanslı bir ders gider 5 ders gitmez boş ders olmuş olur
Gençliği hafif Zeynep Bastık'ı andırıyor.
Ya gerçekten süper bir duygu
Bu saate kadar atanmaması üzücü olmuş.
Rol model olan her kadına aşığım
Böyle müzik öğretmenimiz olmadı be zamaninda
Kadın 46 yaşında nasıl atandı ben anlamadım
Harika ! çok şanslılar
haber cok hosuma gitti dogrusu
Öğrencileri çok şanslı.
Şanslı olduğunu düşünüyorum
Tanımıyorum evet öylelerdir
Öğrencisi olmak isterdim bende
Öğrenciler kesinlikle şanslı
Aa guzel olmus
Şarkısına bayılıyorum
Şanslı tâbii.
ayy ne güzel
hayır değil.
Kadın hala çok güzel
Evet ya