Kendi çapımda hikayeler yazıyorum ama yayın evine göndermeye utanıyorum. Bir adım öne çıkmak için bana cesaret verir misiniz?

Merhaba,

Annem ve babam çok yetenekli olduğumu söylüyorlar. Yazma konusunda çok iyiyim. Çok güzel hikayelerim var. Hocalarım da destekliyor ama utanıyorum. Yayın evine gönderdiğimde nasıl karşılanır bilemiyorum. Hocamın tanıdıkları d avar aslında. Ben aracı olurum diyor. Malum yetenekli olsanız bile bazı konularda tanıdık olmadan olmuyor bu işler. Bir adım öne çıkmak için cesarete ihtiyacım var. Yerimde olsanız ne yapardınız?

Kendi çapımda hikayeler yazıyorum ama yayın evine göndermeye utanıyorum. Bir adım öne çıkmak için bana cesaret verir misiniz?
Cevapla