Kadınları başarısız, vasıfsız görmenin tescili olan, içlerinden bir tane başarı çıkınca apar topar övmeye kalkmak, doğrudan kadını aşağılayan durumlardır yavrum. Böyle şeylere en başta senin ses çıkarman gerekse de, zeka seviyenin yetmediği ortada
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Değerimiz mi kaldı halkımız zamlardan ezildi iyice eskiden sıkıldığı için emekli olmayan vardı şimdi ise nasıl geçinirim korkusu yüzünden emekli olmayanlar var tamam asgari ücret 11 bin olmuş olabilir ama satılan bir çok şey maaşların kaç katı arttı Tayyip in artık şu duruma sağlam el atması gerekiyor
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,5b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet gurur verici tebrikler.. umarım daha çok böyle başarı görebiliriz özellikle de kadınların başarıları.
00 Yorumla Yorum yapan insanların peki maymunluk seviyesi? Almanlar genel olarak 1980'lerden beri Türk halkını fiziksel olarak sömürdüklerinden ve Türkiye'de ki imkanların üstünü sunduklarından ötürü değer algısı oluşturmak için yapılmış standart bir algıdan başka bir şey değil. Geçmiş toplumlarda bunun en büyük örneğini Napolion Bonopart yapardı. Yuppi Almanya harikaaaa ve bizi çok seviyor hatta değerlerimizi bazen bizden iyi takip ediyor :d
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBizim hoşumuza gidiyor ama bence iyo bir durum degil. mesela türkiyede bir suriyelinin, afganin ismi sokaga falan verilse bircogumuzu rahatsiz eder bu. Almanlarda da oluyordur belki bu durumlar. Bizim o kadar degerli alman doktorlarimiz varken bir türkün adini koymaya ne gerek vardi diyebilirler yani.
00 Yorumla
+1 yılyeni mezun doktorlarimizda gidiyor zaten :)
bizede afganli azerbeycanli pakistanli suriyeliler geliyor
bizde yakinda onlarin isimlerini sehirlerimize koyariz22 Yorumla
+1 yılKeşke böyle şeyler Türkiye'de de olsa. Almanya bizden daha iyi yeminle ya. Gurur duydum o ayrı bir mevzu.
20 Yorumla
+1 yılTabii ki gurur verici birileri sokaklara doktorların adını verirken birileri de gidiyorlarsa gitsinler diyor.
00 Yorumla
u +1 yılBöyle şeyler gurur verici ama Almanların tarihine baktığın zaman ne kadar çok göze sokarsan o kadar hedef olursun.
00 Yorumla
+1 yılBizde de ne kadar gereksiz kişi ve yerlerin adları verilir
10 YorumlaEvet gurur verici ama aynı zamanda hüzün verici. Neden böyle birikimli insanlar ülkemizde kalmıyor , yaşamıyor düşünmek irdelemek lazım
01 YorumlaKendi ülkemizde Türklük kavramı silinmek isteniyor, diğer ülkelerin hassasiyetine bak!
10 YorumlaGurur verici, ornegin Hollanda / Rotterdam sehrinde “Aratürkstraat” mevcut (Straat = sokak / sokagi)
ayni zamanda Hollanda / Utrecht sehrinde “Kemal Atatürkstraat” mevcut.
10 Yorumla
+1 yılTürkiyede hala doktor dönsünler bu ülkeden bi bk olmaz :D
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAlmanya’da çöpten yemek bulup yermiş o zamanlar🥺 çok zor zamanlar geçirmiş. gurur kaynağım canım Türk kadını💕
00 Yorumla
+1 yılBizim için gurur verici ama şahsen alman olsaydım hoşuma gitmezdi veya trde bir caddeye alman bir ünlü ismi koysalar yine hoşuma gitmez
00 YorumlaMutluluk verici bişey, hele bir de canli canlı görmek hergün daha huzur veriyorr
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılTürkiye olsa gurur verici ama neden Almanya? Suriyelilerin Türkiye de böyle bisey yaptığını düşün. Sonra sorunu tekrar oku
01 Yorumla- +1 yıl
o kalitede o kabiliyette o caliskanlikda bir insan gelir bizim ulkemize katki saglarsa ermenide olsa ismini koyarsin :)))
suriyeden bize gelenler korkup kacip ulkesini satanlar
nasil ayni kefeye koyarsiniz
+1 yılGüzel şeylerde oluyor
10 YorumlaGerçekten gurur verici
00 Yorumla
+1 yılSen almansın sanırım
00 Yorumla1929 dan beri almanyada yaşiyan meşur bi doktor
00 Yorumla
+1 yılHem de nasıl gurur verici 🥺😍💅❤️
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTürkiyede bir sokağa suriyeli kadının adının verilmesinden farkı ne
00 Yorumla
+1 yılTurkiyede vermisler mi bu kadinin adini... sanmam
00 YorumlaTürk Mahallesi mi acaba
00 Yorumla
+1 yılMüthiş gerçekten gurur verici çok mutlu oldum.
00 Yorumla
+1 yılTürkiye’de doktorlar şamar oğlan ahahah
00 Yorumla
+1 yılPek ilgi alanım değil
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAlmanyada o kadar türk var ki ayıp olurdu zaten
10 Yorumla
+1 yılGerçekten gurur duydum.
00 Yorumla
+1 yılGüzel
10 Yorumla
+1 yılGurur duydum.
10 YorumlaEvet gurur verici
00 Yorumla
+1 yılGurur verici
00 YorumlaCokkk
00 Yorumla
+1 yılGuruur verici
00 Yorumla
+1 yılGavur bize daha çok sahip çıkıyor mk.
00 Yorumla
+1 yıl👏🏻👏🏻😊
00 Yorumla
+1 yılGurur verici
00 YorumlaGurur verici
00 Yorumla
+1 yılHelal olsun.
00 Yorumla
+1 yılTürkiyenin ilk kadın doktoru değil miydi bu gacı?
00 Yorumla
+1 yılBu sokagi biliyorum bana 10 km uzakta
00 YorumlaTebrikler.
00 YorumlaAynen öyle
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvet öyle
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvet gurur verici
00 YorumlaEvett
10 YorumlaYaaa çok kalppppp
10 YorumlaNe güzel ya 🥺💓
00 Yorumla
+1 yılGurur verici
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
