Kızlar Bir Adım Öne Ailem beni okula göndermiyor, abimi ise özel okula gönderiyorlar. Ne yapmalıyım? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Merhabalr ben kız olduğum iç ailem beni okula göndermiyo abimi özel okullarda okutuyor okulla gitmem için ne yapmalıyım Ailem beni okula göndermiyor, abimi ise özel okula gönderiyorlar. Ne yapmalıyım? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
elizaArjin Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Elinde kanıt al polise şikayet et napcan biz mi gelip kurtaralım kaçıncı yüzyıldasin ksde takılacak kadar aklın var polise şikayet edecek akliln mi yok 2 3 Yorumla Soran +1 yıl Şikayet etsem başıma bir şey gelmekten korkuyorum Yorumla elizaArjin +1 yıl O zaman otur evde Yorumla Soran +1 yıl Öyle söylemesi hoşda sen ailemi tanımıyorsun ne yapcaklarında bille bir habersin Yorumla
MafyaPrenses-_- Takip Et Xper 6 Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Benim ablamıda okutmadılar şimdi ki aklım olsa sizi polise verirdim ama genede okurdum diyor. 🙂 Zamanın varken yap bunu. 1 0 Yorumla
safak005 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 56% +1 yıl Direk 112 ara durumu anlat onlar sana yardimci olur rahat okursun bana ulaş sana yardimci olurum 1 0 Yorumla
Cccccnnnnn Takip Et Xper 1 Yaş: 19 11 ay Aynısını bende yaşıyorum ve + olarak şiddet var bende 0 0 Yorumla
mehmet_istanbul Takip Et Xper 7 Yaş: 45 , eic 35% +1 yıl Bence direnmelisin ailen çok yanlış 1 3 Yorumla elizaArjin +1 yıl Kız da onu soruyor isge naisl direnim sağol ya çok iyi cevap çok yardımcı oldu Yorumla mehmet_istanbul +1 yıl Tamam da şimdi kıza git aileni şikayet mi et diyecez onuda biliyoruz tek yol devlete baş vurmak o durumda ailesiyle arası açılırmo daha kötü olur Yorumla Soran +1 yıl Ne yapmam lazım bilmiyorum Yorumla
Irresistibleart Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 97% +1 yıl Herhangibi okulda kaydın var mı şu an 1 0 Yorumla
halimerdem Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Bence yanlış gitmen lazım 1 4 Yorumla Soran +1 yıl Nasıl yani Yorumla halimerdem +1 yıl Okula gitmen lazım Yorumla Soran +1 yıl Evet ama nasıl Yorumla halimerdem +1 yıl Gel özele Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Elinde kanıt al polise şikayet et napcan biz mi gelip kurtaralım kaçıncı yüzyıldasin ksde takılacak kadar aklın var polise şikayet edecek akliln mi yok
Şikayet etsem başıma bir şey gelmekten korkuyorum
O zaman otur evde
Öyle söylemesi hoşda sen ailemi tanımıyorsun ne yapcaklarında bille bir habersin
Benim ablamıda okutmadılar şimdi ki aklım olsa sizi polise verirdim ama genede okurdum diyor. 🙂 Zamanın varken yap bunu.
Direk 112 ara durumu anlat onlar sana yardimci olur rahat okursun bana ulaş sana yardimci olurum
Kaç yaşındasın? Doğulu musun? Üni mi izin vermedikleri?
Aynısını bende yaşıyorum ve + olarak şiddet var bende
Bence direnmelisin ailen çok yanlış
Kız da onu soruyor isge naisl direnim sağol ya çok iyi cevap çok yardımcı oldu
Tamam da şimdi kıza git aileni şikayet mi et diyecez onuda biliyoruz tek yol devlete baş vurmak o durumda ailesiyle arası açılırmo daha kötü olur
Ne yapmam lazım bilmiyorum
Herhangibi okulda kaydın var mı şu an
Evden kaç ya da tatile git
Abin ile konuşsan?
Bence yanlış gitmen lazım
Nasıl yani
Okula gitmen lazım
Evet ama nasıl
Gel özele