Binlerce makine mühendisi var haliyle biraz iş bulman zorlaşır, gerekli bütçeyi bulabilirsen, tarıma dair makine üretimi yaparsan yıllık üç adet satsan yurt dışına o gelir bile sana uzun süre yetecektir.
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
sanmiyorum. önemli ve gelecegi olan bir meslek. özellikle yurtdisinda cok is imkani var bu meslekte
10 Yorumla
+1 yılBen babamın yanında çalışıyorum. Zor bölüm Kadın için 40 tane erkeğin içinde okudum
01 Yorumla
Soran+1 yılYa şimdi kadın sayısı arttı benim korkum iş yerimin kahvehaneye dönmesi
+1 yılHer meslekte kadınlara ihtiyaç var. Cesur ol.
054 Yorumla
Soran+1 yılOrtam kahvehane gibiyse nasıl cesur olalım abi bi yerimizi kollayıp mı gezelim etrafta görüyosun sapıkları
- +1 yıl
Haklısın bu ülkede kadın olmak ve genel olarak erkeklerin yaptığı bir meslek dalında çalışmak cidden zor. G*tünü her zaman kollamalisin fakat buna rağmen nezih ve sadece arkadaşça davranacak insanlar ile de çalışabilirsin. Bu yaptığın işe ve şirkete bağlı.
Soran+1 yılAynen öyle erkekler kesinliklé çok çok avantajlı. Mesela ben iş bulucam hem beni hamal gibi çalıştırmamasına hem iş saatlerine hem de ortamdaki erkeklerin kadına karşı tavrına bakmalıyım. Üstelik iş bulmak bile başlı başına bi olay😱
- +1 yıl
Harbiden öyle. Benim kuzenim de mühendis ve havalimanında çalışıyor. Erkek olmasına rağmen mobbing e uğruyor çocuk. Şirket değiştirmeye çalışıyor ama tanıdık olmayınca işe girmek de zor.. Allah yardımcın olsun yiğidim 😁 umarım iyi bir iş bulursun.
Soran+1 yılYiğidim 😂😂
Benim de abim havalimanının inşaatında elektrik elektronik mühendisliği yaptı. Erkekler banyoda beraber duş alıyomuş bi de ortam aşırı kirliymiş işi bıraktı şimdi Ankara'da en azından ortam düzgün. Helal para kazanmak neden zor😡- +1 yıl
Aynen yiğidimmmm😁 aynen güzelim bu ya da çiçeğim desem yanlış anlaşılır. Yiğidim demek daha iyi... Helal para kazanma zor değil, insanlar ile uğraşmak ve onlar ile geçinmek zor.. Kendisini sosyal olarak geliştirememiş adamlar ile aynı ortamda dur. ak çok berbat üstelik bu iş hayatı olunca daha beter... Bu yüzden hiç bir insanla anlaşamıyorum.
Soran+1 yılYiğidim iyi güzel genelde erkeklere denir ondan yadırgadım😂
Ben de insanlarla anlaşamıyorum hep arka planda çalış denildi, avukat ol dil mühendisi bile ol denildi artık nasıl kuyruklarına bastıysam🙃
Bu arada bence de insanlar kendini geliştirmeli ama mesela sen galiba küçümsüyosun öyle yapma insanların imkanlarinı bilemeyiz ki
- +1 yıl
Asla kimseyi küçümsem. Ben genelleme yapmıyorun. Şu nefret edilmesi gereken insanlardan nefret ediyorum ve kavga etmede duramam. Asla da anlaşamam. Yoksa her insan aynı değil tabi, dışarıdan soğuk buz gibi ama tanıyınca on numara bir insan çıkanlarda var.. her şeye rağmen dikkatli olmak lazım insan ilişkilerinde.. Aslında sana güzel tavsiyelerde bulunmuşlar ama yine de sen gönlünden geçen mesleği yao. İnsan sevdiği işi yapınca çalışmış olmuyor bence. Yaptığı işler ağır gelmiyor.. tercih senin yiğidim.😁
Soran+1 yılYaa ama ben karar verme konusunda çok zorluk yaşıyorum 😂😂
Evin boya rengini bile 2 hafta düşünmüştüm tonlar arasında karar değiştirdim. Mühendisliği fizik sevgimden istiyorum hanım hanımcık bi imaj sergiliyorum ama seri katillerin belgesellerini uzay belgesellerini cinayet filmlerini gemi inşaatı uçak inşaatı tarihi cami köprü yapımını anlatıyolar ya çok hoşuma gidiyo çiçeklerle de çoook ilgileniyorum yeteneklerim de var resim ve müzik alanında ben biraz özgür ruhluyum bir alanı seçmekte zorlanıyorum🥺
- +1 yıl
Ahahahhw cidden aynı kafadayız yiğidim 😁 Gerçi ben bir beyefendi gibi imaj sergileyemiyorum fakat bende çok belgesel izlerim. Böyle değişik şeylerden konuşmaya da bayılırım ama insanlar bu ülkede standart bir kültür ve sosyal yapıya sahip olduğu için kimse neyden bahsettiğimi anlamaz bile 😌 inan 2 kere yks ye girdim iyi de puan aldım fakat ne seçeceğime karar veremedim 😁 Bu belirsizlik ve seçicilik beni bitirdi resmen. Bizim işimiz cidden zor yiğidim.😌
Soran+1 yılAbis dünyadaki en zor şey karar vermek yaa😂
Daha dün yahudilerin bilmediğim davranışlarını kanunlarını filan dinledim normalde tarihi hiiç sevmem ama kültür din tarihi filan hoşuma gidiyo bazı insanlar oturup bu konuları konuşarak sohbet ediyo ama benim yaşıtlarım veya tanıdıklarım hiç heyecan duymuyo kısmetse olur izleyen erkek arkadaşlarım bile vardı devir çoook değişikk kimisi de çok asosyal kendi neslimi hiç beğenmiyorum ya robotlar ya da mutasyon gibiler anla işte😂- +1 yıl
Ahh evet seni iyi anlıyorum ama itiraf etmeliyim ki bir ara bende can sıkıntısından Kısmetse olur izlemiştim ama tamamen can sıkıntısından. 😁😁😁😁 Her nesilin farklı bir sorunu var yaa umarım güzel arkadaşlıklar kurarsın samimi ve iyi dostların olur. Benim hiç olmadı inşallah senin olur.
Soran+1 yılKismetse olur mu izledin😖 aynı makineden çıkma pavyon kostümlü barbie bebekler ve yumuşak oğlanların beyin yakan sohbetleri🤮 beklemezdim
- +1 yıl
Yaaaa dhdhsjsjjs bu nasıl bir benzetme gece gece koptumm 😁 maalesef izledim ama güzeldi yaa o tartışmalar yalandan kavga etmeler Cansel come heeeere shdhhs
Soran+1 yılAbi ben şunu merak ediyorum mesela bilimsel şeyler izleyip sonra onu izleyince beyninin uyuştuğunu veya hacminin azaldığını hissetmedin mi gerçekten. Gözlerim bile kirleniyo onlara bakınca ağzıma silikon doluyo o yoğun çıplaklıktaki kadınlara bakıncaa
- +1 yıl
😁😁😁 valla deşarj olmak için izliyorduk zaten izleyip makta yapıyorduk baya güzel oluyordu. Sonuçta eğitici bir program değil üstelik ahlak seviyesi yerin dibinde. Espiriler de berbat tek şey manitalar shdjjsjsj
Soran+1 yılBen bi gün arkadaşıma hala izliyo musun dedim evet dedi yanına başka bi arkadaş geldi o da erkek kismetse olur izleyen g*ydir dedi ben de normalde çok seviyeli konuşurum o programdan ne kadar tiksinmişsem evet öyledir dedim çok şaşırdılar kahkaha filan attılar hakareti yiyen de eden de😂 hepsinin rol olduğunu bile bile nasıl izliyonuz ya itiraf et de ki kadınlara bakmak için açiyorum o bile daha mantıklı bi sebep
- +1 yıl
Saçmalıkları izlemek için tabiki de 😁 yıllar oldu kısmetse olur izlemeyeli kızları bile unuttum resmen hem o kadar da güzel bir kız yoktu hepsi maldan daha mal tiplerdi. Bazı arkadaşlara eğitim vermek amaçlı izlemesini tavsiye ettiğimiz oldu fakat amaç sadece eğitim olay manita falan değil jahdhsjsj
Soran+1 yılYa o sesleri bile rahatsız edici car car carlıyolar😂 neyin eğitimi bu bi çeşit işkence olmalı
- +1 yıl
😂 cidden biz işkenceyi zevk ile yaşadık yeni nesil de görsün neyin ne olduğunu bilsin diye eğitim amaçlı izlettiriyoruzzz 😁https://media. tenor. com/o5aM15oYoZIAAAAM/elif-k%C4%B1smetse-olur. gif
Soran+1 yılAy bunu açmam bağlantının sonunda kismetse olur yaziyoo. Bu arada abi sen ne işle meşgulsün merak ettim
- +1 yıl
Boş işler müdürüyüm. Yiğidim
Soran+1 yılYaa hadi ama söyle aslan kaplan abim benim
- +1 yıl
Aslan kaplan abim mi 😁😁😁😁 ulan ya shdhsjjsjfdjsj harbiden boş işler müdürüyüm ya
Soran+1 yılNeden ki çalışmıyo musun abi
- +1 yıl
Ya her şeyi buradan mi anlatayım yiğidim boş ver işte kurcalamaaa 😁
Soran+1 yılAma sen öyle dedikce ben daha çok merak ediyorum abis bi sinyal çak anlayayım bari
- +1 yıl
Boş işler müdürüyüm 😁
Soran+1 yılE pislik yapma işte sanki söylesen içeri alıcaklar seni😒
- +1 yıl
Hahwhah bak nasıl da anlamışsın 😂
Soran+1 yılÖwöwöwöw cogomig
- +1 yıl
Bence de cogomig öwöwöqwöww sjhdjs
Soran+1 yılErgen ruhlu abim 😒
- +1 yıl
Harbiden öyleyim. Ne dış görünüşüm ne de ruhum 31 yaşında değil. Artık yaşımı 23 falan dicem herkese ancak böyle olur 😌
Soran+1 yılSöylee kimliğini gören herkes gerçekle selamlaşır😒
- +1 yıl
Kimliğinmi göstermem bende 😁
Soran+1 yılDolandırıcılik sana yakışıyo mu abi😡
- +1 yıl
Ne dolandırıcılığı yiğidim gerçek bunlar. Benim gerçeklerim 😌
Soran+1 yılBak sem mesleğini de soylemedim unuttum sanma😒
- +1 yıl
O özel yiğidim... Bugün motora para bastım gezdim acayip mutluyum lan. Çocuk gibi mutluyum hevesimi aldım resmen 😁😁😁😁 sadece anlatmak istedim.
Soran+1 yılOo şimdi 20 yaşına indin demeekk yeni yaşın kutlu olsun abis. Anlatabilirsin elbette ama motor işi dikkat ister moralin bile bozuksa Allah korusun yani insanlık hali kazalardan belalardan korusun. Hem neden benim gibi bi minnoştan mesleğini saklarsin☹
- +1 yıl
Aga özele gel o zaman buradan anlatamam.. hem Minnoş yiğit olmazzz sjdhjdsj😁
Soran+1 yılAma bana hayatta ilk kez sen yiğidim dedin sana kol kanat gererim ben korururum kollarım 😎 herkese minnoş sana aslan olurum😂😂😂
- +1 yıl
Offfr aradığım eküri yemin ediyorum. 😔 Zaten. şu an Canım sıkkın moralim bozuldu. Harbiden birisinin kol kanat germesine ihtiyacım olacağı hiç aklıma gelmezdi yiğidim..
Soran+1 yılGel bakim minik kollarımın altına kafanı okşarım şefkatle dolarsın🥰
- +1 yıl
Beni o miinik kollarının altına alamazsınnnnnnnnnn, Sığmammmmmmmmm😌
Soran+1 yılO zaman sadece kafatasını dayamalısın
- +1 yıl
Yaaa napim napimmmmm 😁 sen nasıl mühendis olacaksın böyle dennnr
Soran+1 yılValla mühendislik neyse ki bu konuya bakmıyor😂
- +1 yıl
Ama matematik istiyor 😁😁😁 neyse ben bayılıyorum yarın görüşürüz
Soran+1 yıl😂😂 peki iyi uykular abi
- +1 yıl
Eyv yiğidim sağol var ol.😁
Soran+1 yılSen de var ol abim
- +1 yıl
Eyv eyvvcc
Gizli Üye(36-45)+1 yılKarakterine bağlı
02 Yorumla
Soran+1 yılMesela nasıl bi karakter olmalı bu iş için?
Cevap sahibi+1 yılÖzgüvenli kendini ezdirmeyen ve mantıklı
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 