Kendi markamı kurmak istiyorum, sizce hangi yol daha mantıklı?

Mücevher tasarımı öğrencisiyim ve iki yılım kaldı okulun bitmesine staj yapacağım bu sene ve ben marka kurmak istiyorum. Ürünleri kendim üretsem mi daha kârlı olur yoksa al sat yaparak mı? şu an bildiğim kadarıyla kalıp malzemeleri kauçuklar mumlar vs çok pahalı diyorlar makine alamam ama fason olarak kalıp ürettirebilirim diye düşünüyorum. İstanbul'da sizce kârlı olur mu bu iş? Gümüş veya pirinç üzerinde çalışmayı düşünüyorum belki gümüşe hiç giremem o da çok pahalandı

Kendi markamı kurmak istiyorum, sizce hangi yol daha mantıklı?
Cevapla