Mücevher tasarımı öğrencisiyim ve iki yılım kaldı okulun bitmesine staj yapacağım bu sene ve ben marka kurmak istiyorum. Ürünleri kendim üretsem mi daha kârlı olur yoksa al sat yaparak mı? şu an bildiğim kadarıyla kalıp malzemeleri kauçuklar mumlar vs çok pahalı diyorlar makine alamam ama fason olarak kalıp ürettirebilirim diye düşünüyorum. İstanbul'da sizce kârlı olur mu bu iş? Gümüş veya pirinç üzerinde çalışmayı düşünüyorum belki gümüşe hiç giremem o da çok pahalandı
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kendin üret bence
Beyazitta mumdan tasarım kaliplarini veriyorlar başkaları oraya boncuk dolduruyor çok iyi para var
Okulunu okumak bir iş icin yeterli degil en az simdidej basla cirakliktan yetis ustan olsun ve en az 3 yil baskasinin yaninda calis oyle kendi markani kur
Evet zaten biraz sermaye biriktirmem lazım çalısıcam
Okulum bitmeden basla calismaya
Cok guzel ve harika olur. Arkadasim yapiyor bende birtane zincir siparis verecem. Fiyatini hic sorma
Bana özel bir bileklik yapabilirmisin