Üniversite bittiğinden beridir boşluğa dustum, seneyeki kpss ye hazırlanıyorum. Yaş 26, ise de girmedim. Yaşıtlarım meslek sahibi oldu, beni zorlu bir yol bekliyor. Bu çok koyuyor. Evdeyim annem babam çalışıyor. Ağrıma gitmeye başladı, çok moralim ve bozuk mutsuzum. Verimli ders çalışmak için napabilirim? Çok yüksek puan gerekiyor maalesef...
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBelirli bir yaştan sonra aile evinde durup aynı zamanda aylık gelire sahip olmamak insana evet koyuyor bazen gurur meselesi yapanlar bile oluyor ama hiçbir şey için geç değil eminim ailen anlayış gösterirler bu konuda geleceğini hayal et bir meslek edindiğini hayat kurduğunu düşün hiçbir şey bu konudaki motivasyonunu düşürmesin , elinde çok güzel bir fırsat var çalışman başarılı olman için yeterli zaman şu an elinde şimdi pes etmek olmaz şimdi başlayıp kendi hayatına en güzel yatırımı yapabilirsin çok çalışmak yerine verimli çalışmaya odaklan aradaki farkın bilincinde ol , sadece bir sene sonra kendine çok güzel bir hayat kurabilirsin ve tekrar söylüyorum inan hiçbir şey için geç değil
12 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel yazmışsın desteğin icin sagol bitanem iyi ki varsin bebegim❤️❤️
- +1 yıl
Teşekkür ederim güzel yaklaşımın için 💞 sende iyi ki varsın bebek
En İyi Cevaplar
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,5b cevap paylaştı.
u +1 yılUmarım başarırsınız. KPSS'ye hazırlık yaparken belirli bir hedef belirleyin. Hangi puanı hedefliyorsunuz? Bu hedefe odaklanarak motivasyonunuzu yüksek tutabilirsiniz. Günlük, haftalık ve aylık bir çalışma programı oluşturun. Hangi konuları hangi günlerde çalışacağınızı belirleyin ve bu plana sadık kalmaya çalışın. Planlı bir şekilde çalışmak, verimliliğinizi artırır. Motivasyonunuzu yüksek tutmak için sürekli kendinizi motive edecek şeylere odaklanın. Hedefinizi hatırlayın, başarıya giden yolda küçük adımlar attığınızı fark edin ve kendinizi ödüllendirin. Aynı zamanda moralinizi yüksek tutmak için destek aldığınız kişilerle konuşun ve onlardan motivasyon sağlayın. Verimli çalışmak için uygun bir çalışma ortamı oluşturun. Sessiz, düzenli ve rahat bir çalışma alanı seçin. Telefonunuzu veya diğer dikkat dağıtıcı unsurları mümkün olduğunca uzak tutun.
01 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler barışçım benim ❤️🎈🧡😇 ne de güzel yazmışsın oyle umarım basaricamm
Ben 27 yaşındayım
Hayat beni p*rn sektörüne itti
Ne mutluyum ne mutsuzum
Ortası karışık
En büyük sebebi p*rn sosyalliği ama sanal.
Hayat bazen seni götürür başka yerlere mecbur kalırsın istemesende
Belki sevgilim yok diye
Sevgilim olsa belki de bırakacam bu işleri veya devam edecem
Empati yapınca sevgilin olmadığı için mecbur giriyorsun
Hem para var hem zevk var
Benim hayatım
P*nodan ibaret şu an..
Yapacak bir şey yok
İnsanoğlu melek değil
Yargılayan umurumda bile değil
Ben yargılarla yaşamıyorum01 Yorumla- +1 yıl
👍😔
istediğiniz bölüme atanmak için uğraşmayın stres sıkıntıdan insan kanser olacak duruma geliyor ben 88 puanla kendi bölümüme atanamadım şu an gardiyanım bir yerden başlamak gerekiyor açıktan alım yapan adalet , iç işleri bakanlıklarını takip edebilirsiniz
01 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
16Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir sene haxirlan baktın olmuyor yüksek puanla olup atanamayan insanlar da var maalesef başka iş bakmaya başlayabilirsin. Ben öyle yapacağım. iyi bir kötü işte çalış tecrübe kazanırsın. Her sene girersin tekrar sınavlara ya da yoluna bakarsın 💖
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler ❤️❤️🥰
+1 yılOkulu bitirdikten sonra bir yerden başla fırsatınız olmadı mı
11 Yorumla- +1 yıl
Neye baslicam ise mi ders çalışmaya mi
Çalışmak için illa memur mu olman gerekiyor.
12 Yorumla- +1 yıl
Hayir da şansımı denemek istedim
+1 yılBen de büro personeli olarak atandım kendi alanım için bir daha girmeyi düşünüyorum. Gerçi hangi ilçeye atandigim daha belli değil. Çok uzak yer gelirse ulaşım da sıkıntı.
10 Yorumla
+1 yılBazılarının çok ciddi kpss şansı olduğunu düşünüyorum. Bende çok denedim ama olmadı 25 yaşıma kadar boş kaldım bu yüzden, artık özelden çalışmaya başladım. Meğerse sıkıntı sakın üstüne alınma evde asalak gibi yaşamakmış. 😔 Ve şimdi özelde çalışıyorum devlete göre zor ve yıpratıcı ama böyle kendimi dahada zinde hissediyorum.
Kolay gelsin05 Yorumla- +1 yıl
Evet asalak gibi 1 sene evde ders çalışmak çok zor ama mecburum
- +1 yıl
Kendini illa devlet memurluğuna şartlamanın bir manası yok. Benim söylemek istediğim bir daha dene eğer olmassa; (temennim senin için olmasıdır) kendine başka yol haritalarıda çizebileceğinin farkına var.
- +1 yıl
Evet 1 sene deneyecem olmazsa önüme bakarım kısmet hayırlısı güzel insann
- +1 yıl
Umarım her şey senin içinde hayırlısı olur güzel insan ☺️
- +1 yıl
Senin için de öyle olsun insallahhh🎈
Kps sınavına üniversite sınavı kadar önem vererek iyi çalışarak yön verirsin
10 YorumlaSpor yap ve kendine bir hayat rutini oluştur, ınternetten çok kolay para kazanabilirsin.
110 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler
- +1 yıl
Önemi yok
- +1 yıl
Kötüyüm hocam iyi olacak bir durum yok ki o kadar mutsuzum ki
- +1 yıl
Hayatımda bir şey olmuyor ders çalışmaya odaklanmaya çalışıyorum ama eksiklerim çıktıkça moralim bozuluyor
- +1 yıl
Evet atanmak işte. Internetten napicam yazılım sevmiyorum
Bence dil öğren ve yurt dışına cık ne bölümü okudun
03 Yorumla- +1 yıl
Ben yurt dışına falan çıkamam cesaretim yok
- +1 yıl
Haklisin
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılEğer kpss konusunda yardıma ihtiyacın varsa yardımcı olabilirim. Sadece p3 mü? Yoksa öğretmen misin? Hangi branştan gireceksin sınava
013 Yorumla- +1 yıl
Gk gy p3 hocam
Cevap sahibi+1 yılMat var mı?
Cevap sahibi+1 yılYani matematigin iyi mi biraz
- +1 yıl
İyi zannediyordum soruları süre tutarak çözünce iyi olmadığını fark ettim hocam
- +1 yıl
Yani geliştirmeye açık ama çok yolum var daha
Cevap sahibi+1 yılZaman çok. Halledersin
- +1 yıl
Hocam 30 da 30 gerekiyor
Cevap sahibi+1 yıl12 ay kadar zaman var önünde
Cevap sahibi+1 yılBu yılı mı kastediyorsun?
- +1 yıl
Hayir kpss 2024 lisans gk gy hocam
Cevap sahibi+1 yılE sorun yok. 1 yıl var. Koca 1 yıl
- +1 yıl
Takip eder misiniz beni
Cevap sahibi+1 yılİstek attım. Dm açık. Yazabilirsin
Gizli Üye(30-35)+1 yılüniversiteye başladığın gün bunun böyle olacağı zaten belliydi, yıllardır neyi düşünerek bölüme devam ettin?
01 Yorumla- +1 yıl
Belki yuksek puan alıp atanirim diyerek
+1 yılBölümün ne? Yıllardır hazırlanamadın mı?
110 Yorumla- +1 yıl
Bu sene mezun oldum gida mühendisliği 26 yaşındayım hayir kpss ye hiç hazirlanmadim
- +1 yıl
Özelde iş imkanı yok mu bu bölümde
- +1 yıl
Var ama asgari ücretle baslatiyolar
- +1 yıl
Dershaneye falan gitsene evde tek basina halledemiyosan
- +1 yıl
Tek başıma hallederim ama odaklanma sorunum var dershane için maddi imkanım yok evde sürekli iş buyuruyorlar bana baktım artık ya
- +1 yıl
*biktim
- +1 yıl
Anladım, aslında iki ay falan işe girsen sonra da gidip dershaneye yazilabilirsin
- +1 yıl
Yok ya lisede dershaneye gittim ise yaramadı kendin çalışman gerekiyor adam gibi ama sistem ve bir disiplin kuramadım henuzz
- +1 yıl
Odaya kapatip kendini zorlayarak calisacaksin baska yolu yok o zaman ailene de soyleyeceksin bunu anlamak zorundalar
- +1 yıl
Evet haklisin
Gizli Üye(36-45)+1 yılsabredeceksin bilmelisinki %80 bu yoldan gecti mexuniyet sonrasi herkes bir kac yil boyle oluyor.
06 Yorumla- +1 yıl
Sabir çok önemli evet. 1 sene sabır etmem lazim.
Cevap sahibi+1 yılcunku bu yil birakirda olmadik bir ise gorersen hem daha donra calisio dogru duzgun bitnyer kazanman zor olur hemde hayatin farkli yone giter. aslinda cok kolay 1 sabret istedigin noktaya gel diger turlu daha cok ugrasip daha cok sabredeceksin
- +1 yıl
İse bu yüzden girmedim bende 1 sene ders çalış dediler evdekiler de..
- +1 yıl
Çünkü atama puanları çok yuksek
- +1 yıl
Beni takip eder misiniz
Cevap sahibi+1 yılok takip attim
Gizli Üye(36-45)+1 yılBölümün ne?
Alternatif yol bakardım ben olsam KPSS haricinde02 Yorumla- +1 yıl
Gıda mühendisliği. maalesef İngilizcem özel sektör için iyi degil
Cevap sahibi+1 yılİngilizce çalış
+1 yılDaha gençsin karamsar olma
10 Yorumla
+1 yılNe mutlu size
11 Yorumla- +1 yıl
Mutlu olacak bir şey yok
Sppor yap kpss çalışma bence boşuna atama yok
19 Yorumla- +1 yıl
@Arda6750 hımm
- +1 yıl
@arda6750 atama var ama 96 puanla..
- +1 yıl
93 yine iyi 96 ne ya
- +1 yıl
Gida mühendisliği. Ama ataması yok düz memurluğun 96 ile ataması var
- +1 yıl
96 alırsam. yapacam ama çok zor
Gizli Üye(18-24)+1 yılBana da taktik verir misin? :(
115 Yorumla- +1 yıl
Valla ders çalışıp atanmaktan başka çarem yok sen de öyle yap bölümün ne
Cevap sahibi+1 yılPsikoloji sen
- +1 yıl
Gida mühendisliği sen de mi 2024 e girecen
Cevap sahibi+1 yılÖyle gözüküyor
- +1 yıl
Ben de ise de girmedim evdeyim
- +1 yıl
Ozele girmedin mi ben de psikoloji dusunuyorum
Cevap sahibi+1 yılÖzel de var ama belli değil şu an
Cevap sahibi+1 yılİsimsiz :) sen kaç yaşındasın
- +1 yıl
26 sen
Cevap sahibi+1 yıl24
Cevap sahibi+1 yılNerde yaşıyorsun
- +1 yıl
Bolu sen
Cevap sahibi+1 yılSamsun
Cevap sahibi+1 yılTanışalım?
Cevap sahibi+1 yılÖzelden
Ben de 38 yaşındayım atanamadım puanlar yüksek
10 Yorumla
+1 yılBana katil
12 Yorumla- +1 yıl
What?
- +1 yıl
Güzel misin diyorum 😊
Destek almadan zor.
020 Yorumla- +1 yıl
Kimden?
- +1 yıl
Önerdiğiniz var mı
- +1 yıl
Teşekkürler
- +1 yıl
Aynen şu an huzursuz olmamin sebebi ibadet etmemem bence. Sağlıklıyım karnım doyuyor ne insanlar var az sukur cidden
- +1 yıl
Aynen öyle insanlar dinlemiyor bizim söylediklerimizi o kadar basit ve umursamaz bir hale getirdiler ki dini bir şey dediğimde direk islam düşmanları saldırıyor ve kendileride müslüman allah sevdiği kuluna dert verir ki kendisine yakınlaşsın diye bana gel kulum bana der ama insanlar ' allahım ben ssna naptım bu dertleri bana veriyorsun' diyiyor çok yazık.
- +1 yıl
Çok dogru bir yorum ben İslam karşıtı değilim dediklerinizi gayet iyi anladim
- +1 yıl
Amin thanks yousssss
- +1 yıl
İyi geceler Allaha emanet olun sevgiler
- +1 yıl
Kişisel koç vb. şeylere para filan vermeyin. YouTube u açın bir sürü motive edici video var.
- +1 yıl
@kingkong321 bencede
- +1 yıl
Sınavda derece yapanlar kişisel Koç filan mı tutuyor. Hepsi hikaye önemli olan insanın ders çalışması. İyi netler çıkardığını gördükçe motive olur. Kütüphane varsa oraya gidebilirsin orada ders çalışanları görürsen belki bu seni hirslandirir. Tabi muhabbete sohbete dalarsan daha kötüsü olur
- +1 yıl
@kingkong321 min 10 saat ders çalışanlar kazanıyor sınavı
- +1 yıl
Abartma. +90 hedefin varsa +5 saat olmalı tabi ama kaç saat o sana bağlı. Evde boş oturacağına ders çalış
- +1 yıl
@kingkong321 aynen.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer