Dün 22 yaşıma girdim, 22'den sonra her şeye yeniden başlayıp kendimi geliştirebilir miyim?

Geç kalmadım değil mi, şimdiye kadar geçmişime bakınca koca bir boşluk görüyorum, maddi olarak gücüm yok çalışacağım işe kabulu bekliyorum, depresyon yüzünden duygularımı yaşayamıyorum en çok rahatsız olduğum durum sevgi, üzüntü, mutluluk, şevkat, yaşama sevinci gibi duyguları hissedemem biliyorum bu bir hastalık tıpta adı var nasıl duygularımı çok iyi hissedebilirim, kendimi nasıl geliştirebilirim?
Dün 22 yaşıma girdim, 22'den sonra her şeye yeniden başlayıp kendimi geliştirebilir miyim?
Cevapla