Kendime yeni bir ben, yeni bir tarz istiyorum. Bu mümkün mü?

Zayıflıyorum, kendimi dinç hissediyorum çok güzel yoğun bir şekilde çalışıyorum işim part time olsa bile bana yetiyor. Dövme yaptırmak istiyorum saçlarımı kızıla boyadım birde kısa kestirdim onları topluyorum çok çılgın bir tarz oluyor. Ama yetmiyor 30 yaşındayım ama zaten ben yaşımı göstermiyorum. Yani herkes öyle söyler ve ben kendime yeni bir hayat kurmaya çalışıyorum. O yüzden pop girl kızları gibi 30dan sonra sınavı kazanmak mümkün mü? Ayrıca işim var ve ben bu yıl hem tyt hem kpss sınavına gireceğim. Baya da ümitliyim çünkü geçen yıl eksik soruyla bile 69 puan aldım.
Kendime yeni bir ben, yeni bir tarz istiyorum. Bu mümkün mü?
Cevapla