Sizce her konuda eşit olabilirler mi? Olmadıkları şeyler var mı, varsa bunlar neler olabilir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılKadın kadın ile eşit değildir erkek erkek ile eşit değildir eşitlik hak hukuk Adalet Allah katında vardır fakat yaşamsal faaliyetler'de eşitlik yoktur bazen bir canlı olan hayvanın bile bazı insanlardan üstün hareketleri varken eşitlik aramanın mantığı da yoktur kimisi daha zekidir kimisi güçlü kadın erkekten güçlü olabilir erkek kadından zeka olarak kadın üstün olabilir erkekte onun için eşitlik kavramı sadece ve sadece adalet yaşamsal demokrasi ile olur diğeri eşit değildir
12 Yorumla- +1 yıl
Mantıklı teşekkürler.
- +1 yıl
Rica ederim eşitlik aramak bu Banaz yaşamda zor olur bence sorma bile hshshs
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)+1 yılErkekler daha üstün güç koruma ağır iş her türlü.. kuranda da geçer zaten Erkek kadindan daha güçlüdür diye. Güçlü olan üstündür. Ha bu konuda tartisma var ben size tek şunu söyliyim. Kadın erkeği dövebilir mi? Döven döver ama bakın yaradılış denen bir şey.
Bu demek değilki kadın güçsüz yardima muhtaç falan asla bilakis özellikle annelik çok kutsal. Kadın neslin devamini sağlar çok önemli. Ve dinen de yeri ayrıdır. Bakın Peygamber efendimiz bile söylüyor: "Kadınlar size Allah'ın emanetidir"11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAma güç üstünlük demek değildir. Güçlü olan üstündür derken şunu demek istedim dinen değil günlük hayat alanında. Adalet veya güzel ahlak olarak değil! Çunku islam üstünlük takva ile olur der
Şu an kanunda bile ayrıcalıklara sahipsiniz kadın aldatsa bile erkek nafaka ödüyor dünyanın en saçma olayıdır. erkek her zaman yalnızdır. Eşitlik yoktur birbirini tamamlamak vardır hala öğrenemediniz. Aynı maaşı isteyen kadın çok görüyorum mesela erkekle ama erkek kadar efor sarfeden çok az kadın tanıyorum.
26 Yorumla- +1 yıl
Ben eşitiz demedim ki soruyu fikir almak için sordum herkesin nedenlerini ve görüşlerini merak ediyorum. Kanuna birebir uymayan erkeklerde çok o konuya gelince.
- +1 yıl
Devlet kadından yana ona lafım yokta millette ki nefret devam ediyor...🙂
- +1 yıl
Yok ne alakası var feminist falan değilim. Sadece otorite üstünlük söz hakkı erkekte olur parayı veren düdüğü çalar hesabına katılmıyorum dışarıda çalışan kadınlarda var ayri evlenincede zaten evde çalışıyorlar fazlasıyla çocuk iş güç derken bunun neresi sorumluluk almamak acaba? Saygı sevgi ve istişare olmalı benim sözüm geçer olayına katılmıyorum.
- +1 yıl
Bak gerçek bir erkek kadınının sözüne değer verir ama yine uygulamada kendi bildiğini okur :) parayı veren düdüğünü çalar mantığı demiyorum, bak öyle kadınlara saygım var iş güç hemde çocukla uğraşanlara ama erkeğe yemek yapmayı köylülük zanneden ne bileyim hiç bişi yapmak istemeyen kadınlara demek istemiştim. Kadınlardan nefret etmiyorum ayrıca aksine seviyorum. Zaten karşılıklı sevgi ve saygı yeterli bence saygı en önemlisi
Sana burada yüzlerce şey yazarım bununla ilgili. Kadın erkek eşit değildir sosyal anlamda eşittir ama diğer her türlü konuda eşit değildir. Öyle bir şey yok yani!
14 Yorumla- +1 yıl
Diğer konular nedir peki açar mısınız?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
3
Cevap
11Cevap
En basiti babanın emekli maaşı kadınlara verilir. Ondan sonra babanın sigortası kadınları kapsar, erkek 18ne geldikten sonra onu kapsamaz çalışması ya da hâli hazırda okuması gerekir
12 Yorumla- +1 yıl
Ataerkil bir toplumuz normal ama şu an yavaş yavaş değişiyor bu durum.
+1 yıltoplumda kadınlar ve erkekler arasında eşitsizliklerin olduğu birçok konu bulunmaktadır. Bu konular, iş dünyası, siyaset, toplumsal cinsiyet rolleri, eğitim, maaş eşitsizliği, kadına yönelik şiddet gibi birçok alanda ortaya çıkabilir.
cinsiyet eşitliği konusunda daha pek çok tartışma ve görüş vardır. Toplumda kadın ve erkek arasındaki eşitsizliklerin var olduğunu kabul etmek, bu sorunları çözmek için adımlar atmamız gerektiği anlamına gelir.10 Yorumla
+1 yılHak ve özgürlük konusunda kesinlikle eşit olmalidir. Zeka olarak kadın her zaman bizden üstün elbette. Bizim tek üstün olduğumuz nokta fiziksel güç. Ama bu da kadını korumak ve yaşamını kolaylaştırmak için kullanılması gerekir.
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılKadin yalniz kalmiyor erkek kaliyor al iste esitsizlik
14 Yorumla- +1 yıl
Kadında kalıyor bazen
Cevap sahibi+1 yılNiye kaliyor?
- +1 yıl
Her sebebi olabilir bilemeyiz ama var
Cevap sahibi+1 yılTek sebebi var o da kendisi istemedigi icin kedni dengini istemedigi icin azcik empati diliyorum sana
+1 yılKadın ve erkek sadece hukuken eşit. Onun dışında eşitlik yok
10 Yorumla
+1 yılBence erkek ve kadın sadede bazı is konularında eşit değiller diğer her konuda eşitler
10 Yorumla
+1 yılÇok konu var. Şu an kadınlar erkeklerden daha üstte kesinlikle.
10 YorumlaNiye eşit olalım ki zaten
12 Yorumla- +1 yıl
Neden olmayasınız mesela?
Gizli Üye(25-29)+1 yılKadınların askerlik yapmaması, sünnet olmaması, inşaatlarda çalışmaması
00 Yorumla
+1 yılKadınla erkek eşit falan değil, karılara hak verildikçe bokunu çıkardılar, tinderda leş karılar bile bakmıyor.
00 Yorumla
+1 yılÇocuk bakımı ve sorumluluğu 🤔
10 YorumlaYaratılış olarak erkeklerle denk değiliz
10 YorumlaSadece poşet taşımada eşit değil eller hassas ☺️
10 Yorumla
+1 yılDegil zaten
10 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Kadın ve erkeğin eşit olmadığına inandığınız konular var mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer