Goldman Sachs, kadınlara daha az maaş verdiğini kabul etti, 215 milyon dolar tazminat ödeyecek. Ülkemizde kadınlar hakkını alıyor mu?

Goldman Sachs Bankası kadınlara daha az maaş ve fırsat verdiği iddialarını kabul etti. 2 bin 800 kadın çalışanın dahil olduğu yargı süreci henüz sürerken banka anlaşmaya gitme kararı alarak 215 milyon dolar tazminat ödemeyi kabul etti. Bence birçok banka ve farklı sektördeki şirketler için emsal temsil edecek bir karar olmuş. Sizce ülkemizde kadınlar hakkını alıyor mu?

Goldman Sachs, kadınlara daha az maaş verdiğini kabul etti, 215 milyon dolar tazminat ödeyecek. Ülkemizde kadınlar hakkını alıyor mu?
Goldman Sachs, kadınlara daha az maaş verdiğini kabul etti, 215 milyon dolar tazminat ödeyecek. Ülkemizde kadınlar hakkını alıyor mu?
Cevapla