
Ben ne zaman uçağa binsem 'captain speaking' bölümünde kadın sesi duyunca sanki benmişim gibi gururlanıyorum. Uçağı kullanan kişinin kadın olması çok mutlu ediyor beni. Size de oluyor mu?

Ben ne zaman uçağa binsem 'captain speaking' bölümünde kadın sesi duyunca sanki benmişim gibi gururlanıyorum. Uçağı kullanan kişinin kadın olması çok mutlu ediyor beni. Size de oluyor mu?
Her ne iş olursa olsun asla cinsiyetçi olmamak lazım, Erkek bir ahçı, Terzi, Bahçivan;seracı olduğu gibi kamyon otobüs uçak taksi minibüs kullanan kadın görünce de mutlu oluyorum
Taksi sürücüsü kadınsa benim gözümde daha fazla değere sahip oluyor.
Uçağı isteyen herkes uçurur, yeter ki eğitimini al
Ama taksiyi her kişi kullanamaz, hele kadınsa taksi sürücüsü helal olsun derim.
Erkekler o kadar ezikliyor ki kadınları o yüzden böyle başarılı kadınlar görünce tabi gururlanıyorum istemsizce sonrada bu gayet normal diyorum önüme bakıyorum.
Cevap
22Cevap
Evet ben çok gururlanıyorum
Bunlae gururlanılacak şeyler değil.
Bilâkis üzülüyorum bu kadınların aile hayatı yok edilip bebeklerinden kopartılıyor ve bunun sonucu ile gurur duymak çok cahilce
yoo hayir ister kadin olsun isterse de erkek olsun yani fark etmiyo neden böyle bisey icin gururlanayim ki
Kesinlikle. Çok imreniyorum ve gurur duyuyorum. Son bindiğim uçağın pilotu kadındı ve en konforlu uçak yolculuğumu geçirdim.
Tabii ki gurur duyuyorum kadınlarımızın Her iş alanında olması ülkemize ve kendilerine katkı sağlaması kadar güzel bir şey var mı Bence yok
Evet oluyor. En son yolculukta kadın pilottu bayağı güzel uçurdu bizi gururlandım. Dönüşte erkek pilottu çok sallandık 😂😂😂😛🤪
Yo, bu tür şeylere uzaylı görmüş gibi tepki vermeyi çoktan bıraktım
Asıl cinsiyetçilik buna şaşırıp övmek
Avrupa’ya ilk uçuşumda kaptan pilot bayandı maşallah demiştim kadınlar araba kullanamıyor bu kadın uçak kaldırıyor demiştim 😀😀
Umarım tüm kadınlara örnek olur çalışan kadınlar evlenince çalışmam diyenler özellikle görmeli sorunu
Kadınların her alanda olması mutluluk verici. Kadın yaşamdır.
yani bunu olaganustu bir sey gibi gormeye gerek yok bence
Böyle olurum
https://youtube. com/shorts/XlkvK5El1Uo? feature=share
Başarılı kadınlarla çok gurur duyuyorum ister pilot ister çiftçi olsun 💅
Elbette, bir kadinin pilot olmasi mi? Tanrim daha neler (!)
evet olurdu
hanımlarımız her işi güzelce yaparlar şüphem yok
Hiç denk gelmedi ama gurur verici gerçekten. Ama iett otübüs sürücüsü kadınlara rastladım
Niye gururlanayım abi beni gideceğim yere götürsün yeter bana
Yoo gururlanmıyorum. Sevgilim kaptan onunla da gururlanmıyorum sanki çok matah bir şey yapıyorlar.
Fazla seksist bir yaklaşım kadınlar dünyayı yönetiyor evi yönetiyor vs onların gururlanacak çok fazla şeyleri var
Kadınların önde olduğu her alanda gururlaniyorum hatta film izlerken duygulaniyorum
Neden canım kadin ucuramasin ucagi ya da erykekler ucuramazmi diye düşünüyor
Keeptaaan diye bağıran var mı acaba
Hayır , kadın ve erkekler eşittir
Aynen kardeş aynen
Hemde çok gururlanıyorum💐🙏
Fark etmiyor hespinin emeğine sağlık.
Hiç denk gelmedim maalesef
aklima cem yilmaz geliyor
Kesinlikle güzel bir şey
Hem de nasıl ya, mükemmel bir his 😌
Gurur verici bir an olmalı.
Yok hiç uçağa da binmedim zaten
Evettt aşırı gurur duyuyorum
Evettt tabii ki
evetttt 🥺
Hayir
Evet gruru duyalim
Hayır
Çarpmasa bari
Grurlanirin
Tabikide
