
Küçüklüğümden beri bu işin içindeyim. Babamdan etkilenip merak saldım. Koltuğa oturduğumda 15 yaşındaydım. O koca makineleri kullanmak o kadar zevkliki. O ses o mazot ve yağ kokusu o kadar güzelki.

Küçüklüğümden beri bu işin içindeyim. Babamdan etkilenip merak saldım. Koltuğa oturduğumda 15 yaşındaydım. O koca makineleri kullanmak o kadar zevkliki. O ses o mazot ve yağ kokusu o kadar güzelki.
Sonuçta herkes bir kızı makine operatörü olarak görmüyor alışık olunan bir durum değil ama yapabiliyorsan işinin hakkını verebiliyorsan sıkıntı yok kimse bir şey diyemez kadınlık bu işi yapmaya engel değildir.
ben de aynıyım. babam uzun yol şoförü tırcı. her şey küçükken daha 8-10 yaşlarımdayken babamın tırı sürdürmesiyle başladı sonra da ets 2 diye bir oyun buldum ve ona başladım yani anlayacağınız 10 yıldır deliler gibi oynuyorum. erkeklerden daha fazla ilgiliyim geçen yıllarda da babam tır işini bıraktı ve otobüs şoförlüğüne başladı servis yapıyor artık okul ve fabrikalara otokar sultan var onu da sürdüm ayrı bi zevkliydi...
Alışılmış bir değil çünkü pek özdeşleştirebildiğimiz bir şey değil, genelde kıllı göbekli pantolonu mabadından üç cm aşağı düşmesi sonucuyla çatalı görünen abiler kullanır burası amerika birleşik devletleri değil o yüzden😄
Ekmeğini kazanmak için helalinden edinilen her meslek güzel ve kutsaldır hele ki iş makinesi operatörlüğü gibi kritik bir meslekse ekstra saygı duyulasıdır. Sizi yadırgayanlara kulak asmayınız kardeşim.
Cevap
41Cevap
İyi oara kazanmaları dışında hiç benlik değil zaten yükseklik korkusu ve vurma kırma kazı sesleri... Ouv
Garip değil ki. Ailesi ne işi yapiyorsa içinde yetişen erkekte olsa kızda olsa o işi yapiyor.
Anormal bir durum yok aslında, kadınlarda bir çok alanda çalışabilir, ama pek alışık olmadığımız için insanlar şaşkın şaşkın bakabilir
İşin kızı erkeği olmaz.
Sonuç olarak alın teri var.
Emek var.
Bence bu şekilde düşünülmesi çok saçma.
Erkekler kullanıyorda noluyor
Bizim burada bi denyo var iş yaptırsan bi türlü yaptırmasan bi türlü
Kaç tonluk kullanıyorsun lastikli mi paletli mi?
Hidrolik yağ dökerken tenekenin köşesinden minik delik açıyor musun 😃
kanka onu evdeki yag tenekesini acmakta zaten tecrube edinmistir kosesine hava girisi acmak😂
Ben çok yakıştırıyorum bana çok seksi geliyor teknikten anlayan hatunlar.
Çok tebrik ederim 🌼🌼. Yazdıklarınız beni mutlu etti.
Garip değil olması gereken her şey gibi iş de bi tercih meselesi
Garipsenecek bir durum yapıyorsa tebrik etmek gerek
neden tuhaf olsun ki bence sorun yok oturur izlerim yine 😂
Gurur duydum tebrikler 💖kadın yapamaz dedikleri her işi yapan kadın sayımızın artması dileği ile
Bunu yadırgayanlar garip. Tebrikler hemcinsim
Harikasın, tebrikler! Muazzam bir olay ve tecrübe olmalı! 👏👏👏👏👏
Çünkü bizim toplum gelişmeye kapalı hep geriye doğru gidecek.
Böyle dandik marka olursa rezil olur daha dün iş makinesi işine girmiş marka çöp markadır Komatsu gibi devi koysan havan olurdu
Bir bayan arkadaşım kullanıyor , Kadınlarda her işi yapabilir, garip değil.
Garip değil genel alışkanlığa ters sadece ama severek yapiyosan kim ne diyebilir
çünkü tek yaptıgın elinde joystikle cevirmek. iş bakıma vs geldiğinde kaba kuvvet lazım
Garip değill!!!
Bi kadın her şeyi yapabilecek ve başarabilecek güçte!!!
Çevrenizde gçrmediğiniz için size garip geliyor.
Bazı ağır iş sektörlerinde yaratılış itibari ile erkeklerin daha fazla bulunmasından ötürü öyle geliyor
Gariplik bir durum yok bizim ülkede hayata bakış o kadar dar o kadar daracık ki o yüzden garip gibi görüyor millet
Daha önce hiç böyle bir şeyden zevk alan birisini görmemiştim. Özellikle de bundan zevk alanın kadın olması beni dahada şaşırttı.
Genelde erkekler kullandigi icin kizlar yapmaz yapamaz algisi var cok sacma ama var bu algi
Türkiye de bir elin parmağını gecmez kullanan sasırmaları normal. Amerika da normal karsılarlar
Garip değil'de insanların gözüne hiç görmedikleri için ilginç gelmiş olabilir.
çünkü kızlar makine kullanamaz yargısı kalıplaşmış olabilir kaliplastiysa herkes garip bulur
get evde yemek yap netcen makinayi sen 😀
Evde sıkılıyorum
Yağcımız var. Arada bende yağlıyorum : )
Olabilir bana göre gariplik bı durum yok
Gördüğümde gurur duyuyorum
Bence garip değil kullanılabilir
Helal olsun ❤️❤️❤️❤️❤️
Aslan parçası seni😂 helal olsun sna
Alışılmış bisey değil de ondan
ne kullanıyorsun peki? tam olarak kato mu
Bence garip değil normal
mazot ve egzoz kokusu efsane
Gerçekten baya baya garip
Hiç garip değil, doğal hatta.
Alışık olunan bir durum değildir.
Kadınlar her işi yapmalı garip falan değil
İnsanlari daha çok sasirtacagiz
Garip değil aksine kızlar her işi başarabilir🤝🏻
Bi kızın kanalizasyona girebileceğini ya da madene girebileceğini hiç sanmıyorum
Güç isteyen işleri yapamassınız
Keşke bende kullansam
Bizde simülasyonunu oynuyak bılgısayardan
o işte iyi para var diyola
Ne güzel ilerde şantiye kurarsın
Hiçbir şey onları izlemek kadar hoş olamaz
Meslek erkekler özdeşleşmiş olduğu için
Helal olsun babamız öğreterek en iyisi yapmış
Anlayamazsınız 😂
Garip değil ekmek davasi
bence güzel
Garip degil
Bence degil harika is
Baba kurbanı bir kız
Garip mk
tamam
Maaş alıyor musun
hayir isi yapiyo kanka
Cünkü yakiamaz
gurur verici
