2 yıllık sağlık mezunuyum, iş bulamadım. Pastanede garsonluk yapsam kötü mü sizce?😞

Sizce pastanede garsonluk yapmak düşüklük mü kaç aydır evde oturuyorum yaşadığım yer küçük iş imkanı yok deneyim desen yok marketlere de başvurdum çağırdılar gitmedim zor olıyor diyorlar market ondan 2 yıl sağlık okudum maalesef yaşadığım yerde iş olanağı sıfır markete girmektense geçici süre evde göze battım bu yüzden ailemle çok kavga ediyorum evde boş yatıyorum diye sırf çeneleri kesilsin sussunlar diye pastaneye mi girsem diuprum öylesine

2 yıllık sağlık mezunuyum, iş bulamadım. Pastanede garsonluk yapsam kötü mü sizce?😞
Cevapla