Sizce pastanede garsonluk yapmak düşüklük mü kaç aydır evde oturuyorum yaşadığım yer küçük iş imkanı yok deneyim desen yok marketlere de başvurdum çağırdılar gitmedim zor olıyor diyorlar market ondan 2 yıl sağlık okudum maalesef yaşadığım yerde iş olanağı sıfır markete girmektense geçici süre evde göze battım bu yüzden ailemle çok kavga ediyorum evde boş yatıyorum diye sırf çeneleri kesilsin sussunlar diye pastaneye mi girsem diuprum öylesine
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılMerhaba.
Yaşadığınızı bizzat deneyimlemesem bile şahit oldum. Çok yakın arkadaşim da aynı konudan müzdaripti. Alaninda is bulamayinca çalışmak için alakasiz bir yerde kasiyer olarak işe başladi. Bana göre bu ne ayıplanacak ne de küçümsenecek bir şey değil. Türkiyede hayat şartları artık böyle. Alanimız dolu diye evde işin ayağımıza gelmesini bekleyemeyiz. Bence çalışmalısıniz. Emin olun evde oturup insanlarla tartıştıkça psikolojiniz de çok kötü etkilenecek.
Şimdiden kolaylıklar diliyorum🌿
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılmerhaba
Türkiye’de garsonluk, temizlik gibi meslekleri yapınca insanların gözünde kötü imaj yaratma nedeni nedir? Bak şakasız benim tanıdığım yurtdışında bir öğretmenim mesleği bırakıp garsonluk yapmaya başladı, ve insanlar baya saygı duyuyor onlar tarafından asla saçma karşılanmayan bir durum olması beni şaşırtmıştı, sorduğumda sevdiğim işi yapıyorum diyor. Cidden bir insanın hizmet rolünde topluma yarar sağlamak amaçlı girdiği ama “ayak işi” kalıbına sokulmuş zihniyetler arasında yaşıyoruz. Oysa öğretmen olsan da topluma hizmet etmiş oluyorsun. Trde eksik olan şeylerden biri de insan değeri ve öz saygı.00 Yorumla
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,5b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır kötü değil benim işim bile yok maalesef :/ yani bu yüzden de kötü bir durum olsa da yani hiç yoktan iyidir bence. kimsnein düşündüğünü umursamayın yani insanlar ne iş yaparak para kazanıyor siz en azından hakkınız ile kazanıyorsunuz önemli olan da bu zaten umarım yakında istediğiniz mesleği de yapabilirsiniz bir gün kendinizi üzmeyin bunun için
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
27
Cevap
25Cevap
Sağlıkçı isen medikallere işitme cihazı satan yerlere falan bak öyle dene şansını😕 evde oturmak zor. Garsonlukta yapabilirsin. Ben yaptım. Hayat tecrübesi iyi aslında ama insanlar işsiz gözüyle bakıyo
00 Yorumla
+1 yılOkuyup iş bulamamak kötü tabi çalışmanız kötü degil muhtaç olmanız ayıp keske istihdamı olacak bölüm okusaydınız ya da ortaokul-lise ters meslek edinseydiniz kariyer yapardınız
01 Yorumla
Soran+1 yılSağlık okuduk önü açık diye KPSS zor özeller zor alıyor zTen ilçede yaşadığım için merkezde bütün özel hastaneler otobüsle gidip gelmek maaş kadar para bulacak o iş yaş zaten lisede muhasebe okudum oradan yürüyeyim diyorum ama gel gör ki muhasebede ilk önce başlayınca 2-3 sene çalışacaksın da öyle askeri ücret verecek abim muhasebe okudu mesela bundan 3 yıl önce muhasebeciye girdi 500 lirayla başlattı adam daha yeni askeri ücret sigorta yapmaya başladı ben üç sene iki kuruşa çalışsam kafayı yerim muhasebeden yürüyeyim diyorum hem deneyim de kazanırım falan ama çok emek istiyor sizde de öyle değil mi nere gitsem voklu değnek
Hiç yoktan iyidir aile evindeysen kazandıgın sana kalır ekstra bir giderin yoksa askeri ücret sana fazlasıyla yeter zaten 2-3 ay gidersin zorlanirsan cıkarsın yine
00 Yorumla
+1 yılYok beee ne kimin için düsük olacak? Calıs işsiz olmaktan iyi bende kücük sehşrdeyim ama garsonluk etmem evde otururum daha iyi edemem ben 😂 garson
07 Yorumla
Soran+1 yılİşsiz olmaktan iyidir dedikten sonra garsonluk yapmam otururum evde daha iyi deyince beni de vazgeçirdin 😂
Soran+1 yılMuhasebeci yanına gireyim diyprum onlarda aşırı düşük maaşlar başlatıyorlar market desen zor
- +1 yıl
Ben utangac çekingen biriyim ve kücük sehşrdeyim ondan etmem utangac çekingen biriyim ama sen utangac değilsindir calıs
- +1 yıl
Garson edemem mesela burger king açıldı ora bile hiç başvurmadım 2 ay oldu açılalı
- +1 yıl
Ama sından sonra dediğime bakma sen calıs orada
Soran+1 yılNeden ki neyden utanıyorsun birisi tanıdık görür beni burada çalışıyorum diye mi utanıyorsun
- +1 yıl
Yok ya genel utangac çekingen biriyim genel anlamda
2 yıllık nedir. Adam 2 uni okuyor garsonluk yapıyor.
12 Yorumla
Soran+1 yılNiye iki yıl okudum diye adamdan sayılmıyor muyum
+1 yılSen yine dua et 5 yıl okuduk senden beter haldeyiz
06 Yorumla
Soran+1 yılİşte o yğzden 2 yıl okuyup geçtim ama dört yıllık adamdan saymıyorlar ki beni sayacaklar
- +1 yıl
Ne okudun?
- +1 yıl
Yoo iki yıllıkların hepsi atandı neredeyse düşük düşük puanla basit sınavlarla
- +1 yıl
@Cilekreceli17 iktisat
- +1 yıl
İlginç beş yıl mı o ama çok tercih edilen bölüm ondandır
- +1 yıl
@Cilekreceli17 yok ben 5 yıl okudum :))
hayır öyle düşünme kötü değil... bende 2 yıllık mezunum alanımda iş bulmak zor farklı meslekten işlere bakıyorum.
00 YorumlaCanım bendr laboratuvar mezunuyum orada burada sürünüyorum torpil tanıdık olmayınca işte giremiyoruz kaderimiz aynı senle
00 YorumlaBence böyle düşünmemen gerek. Sonuçta zahmetle kazanıyorsun. Sonralar her şeyin iyi olmayacağını nerden biliyon
00 YorumlaKurumsal özel hastaneler var (İstanbul, Ankara , İzmir) onların lojman vs imkanları var diye biliyorum belki işine yarar..
00 Yorumlabence işin iyisi kötüsü olmaz. sen kendi işini yapana kadar birinden başla ki boş durmak para kaybı...
00 Yorumla
+1 yılHangisinin parası daha iyiyse onu yap şimdiki garsonlara bakıyorum hepsi okumuş insanlar zaten üzülüyorum
00 YorumlaDeneyim bu manyak mısın soruya bak çalış paranı kazan bundan daha güzeli var mı
06 Yorumla
Soran+1 yılPeki sence markette mi çalışmak pastanede mi
Soran+1 yılDemi orada hem raf düzenliyorsun hem kasa pastanede en aZından servis yapılıyor sadece tabi bence markette sigorta askeri ücret veriliyor ama pastanede sigorta falan yapmazlar bence ama olsun yinede sigortası çalışılır mı bi şey olur mu sence
Soran+1 yılYaparlar mı sanmıyorum ben ama sigortasız çalışılınmaz demi
+1 yılhayir niye kotu olsun asil bir bakis acin var arkdsim sacmalama ya
02 Yorumla
Soran+1 yılMarket mi iyi pastanede çalışmak mı sence
- +1 yıl
gonlun nere de isterse calis sanki market dsha iyi ama sonucta tatil olayi ikisinde de ayni skintili
Yapabilirsin sonuçta çalmıyor etmiyor alnının teriyle kazanıyorsun
00 Yorumla
+1 yılOlumlu ve olumsuz yanlarını değerlendirip ona göre karar vermen en doğrusu olur
00 Yorumla
+1 yılÇalışmanın ayıbı yoktur.
Garsonluk tabiki yapabilin..
00 YorumlaInsanin emegiyle para kazanmasi nedem dusukluk olsun brnim arkim. garson dr kadar para kazaniyo
00 YorumlaZiraat mühendisi biriyim garsonluk yaptım :) en azından helal olanı kazandım
00 Yorumla
+1 yılYapacak bir şey yok, bi yerden para kazanmak zorundayız
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence çalış abla bende yazları ambalajcıda çalışıyorum
02 Yorumla
Soran+1 yılOkuyo musun
Cevap sahibi+1 yılEvet lise sonum sınava gircem fen lisesindeyim
Gizli Üye(18-24)+1 yılOna buna bağlı olmaktansa kendin çalışıyorsun bence çok güzel bir şey
04 Yorumla
Soran+1 yılÖyle mi diyosun dayak BİLE yedim abimden evde boş yatıyorum diye sırf göze batmamak için çalışmak istiyorum bide sence market mi pastanede çalışmak mı
Cevap sahibi+1 yılGratise gir
Soran+1 yılGratise ne dicem ki gidip işçi alıyorlar mı her zaman
Cevap sahibi+1 yılBaşvur git görüş işte
Çalışmanın iyisi kötüsü yok ayıbı hiç yok senin gibi düşünse herkes ne çöpçü kalır ne temizlikçi
00 Yorumla
+1 yılİmkanın varsa biraz daha gelişmiş yerlere gitsen ev tutup çalışsan inan senin için iyi olur. daha çok geliştirirsin kendini
00 YorumlaSağlık cayır cayır alım yapıyor. Hele covid döneminde patlama yaptı. Garsonluk yap ama esas işine odaklan
00 Yorumla
+1 yılMerhaba bende 2yillik anestezi teknikeri kazanmak istiyorum inşallah boşa degildir 😭😟
01 Yorumla
Soran+1 yılBende boşa değildir diye kazanmak istemiştim ama halim ortada..
Garsonluğu evinde babana kardeşine yap hep sevaba girersin
00 YorumlaEmeğin karşılığını alamazsın ama kısa zamanlı günü kurtarmak için iyidir.
00 YorumlaBaşlangıç için iyi gibi.
07 Yorumla
Soran+1 yılMarkette çalışmak mı pastanede mi sence
Soran+1 yılNeden onlar daha iyi garsonluktan
Soran+1 yılNiye kurumsal olunca ne oluyor
Soran+1 yılSigorta falan yapmıyor demi böyle sektörler
+1 yılSagligi keisn vererek okumussundur
01 Yorumla
Soran+1 yılVererek derken
+1 yılKpss çalışsana ne okudun
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılYok zaten artık üniversite mezunlarının çoğu böyle işlerde çalışıyor bu ülkede
00 Yorumla
+1 yılGeçici olarak bir yerde başla
00 Yorumla
+1 yılHayır normal yapabilirsin
00 Yorumla
+1 yılHiçbir işin kötüsü olmaz kardeş yeter ki çalış
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılZorluğa gelirim insanlarla uğraşırım başa çıkarım diyorsan yapabilirsin.
Küçümsenecek bir şey yok00 YorumlaÇalışmanın ayıbı olmaz
00 YorumlaMarket işi yorucu başka yerde calış bence
00 YorumlaEkmeğini kazanacaksın kötümü bu
00 Yorumla
+1 yılNeden kötü olsun ki
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl4 yilliga tamamlamaya calissan da mi olmaz
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe mezunusunuz nerede yaşıyorsunuz
00 Yorumla
+1 yılGayet güzel olur neden düşük olsun ki
00 Yorumla
+1 yılEkmek parası git çalış
00 Yorumla
+1 yılBoş oturmaktan bedava çalışmak yeğdir
00 Yorumla
+1 yılOturmaktan iyidir
00 YorumlaOlsun yap sen yapacak bir şey yok çünkü
00 Yorumla
+1 yılNeden kötü olsun
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılhangi blmü
00 Yorumla
+1 yılKötü değil
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSağlık derken?
07 Yorumla
Soran+1 yılLaboratuvar okumuştum
Soran+1 yılBu başlığı da ben yazmadım salk site kendisi böyle başlık koymuş
Cevap sahibi+1 yılLabaratuvar için kamu biraz zor özelde de galiba garsonluktan çok da iyi koşullarda çalışmazsın ama sevdiğim mesleği yapmalıyım dersen tabikide sağlık alanında çalışman daha ehli
Soran+1 yılİş olsa yok mecbur bir yere gircem abim dövdü geçen beni yatıyorum diye aylardır evde yatıyorum sırf göze batmayayım diye geçici vi işe girecem sence market mi pastanede garson mu
Cevap sahibi+1 yılBilmiyorum kendi önceliklerine göre karar vermelisin
Soran+1 yılHadi dostum kolay olanı söyle bana
Cevap sahibi+1 yılİkisinde de çalışmadım çalışan arkadaşlardan öneri iste bence
Gizli Üye(18-24)+1 yılHayır değil
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > 2 yıllık sağlık mezunuyum, iş bulamadım. Pastanede garsonluk yapsam kötü mü sizce?😞
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer