Tıbbi sekreterlik olarak acil kesinlikle istemiyorum. İl sağlık müdürlüğü veya diş hastanelerini istiyorum. KPSS'de kesin buralara atanamam için ne yapmam lazım? İstediğimiz birimlere atanmak için puan mı önemli? Yoksa puan dışı devlet mi istediği yere atıyor?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Puan önemlidir puana dikkat edin
Eğer senin puanin iyiyse istedigin yeri yaziyorsun ve gelme ihtimalin yüksek oluyor diş hastanelerinin puani yuksek mesela sen tercih yaptin mi bu sene
Hayır daha bu sene örgün olarak okuyacağım 2025'te mezun olacağım. Ama kesinlikle acil istemiyorum. Acil imkanı varsa baştan hiç okumayayim
Acil istemiyosan tercihlerine acili yazmaman lazim onun içinde puaninin net 80nin uzerinde olmasi lazim 80nin uzerinde alirim diyosan oku alamam diyorsan baştan okuma
En fazla 85 alabilirim
Seneye gireceğim kpss sınavına da 2025'te kullanacağım
Aynen seneye bende giricem inş her şey istediğimiz gibi olur
Umarım hepimiz yüksek alırız ya
ben çocuk acil de çalışıyorum tibbi sekreterim nedenki :D
Nöbet sıkıntı kalamam. Bir de çok yorucu oluyormuş.
Maalesef öyle, aslında bir yolu daha var ama biraz zor
Nedir öyle olan ve yol ne?
Benimde puanım düşük olduğu için kpssden atanamayacagim sanırım