2021 Küresel Cinsiyet Eşitsizliği Raporu yayınlandı. Bu rapora göre, kadınlar ile erkekler arasındaki maaş farkları, işe katılım düzeyleri ve yüksek vasıflı istihdam alanlarına erişim farkı geçen yıla göre maalesef arttı. Ülkemiz ise iş hayatındaki cinsiyet eşitsizliği konusunda 3 puan gerileyerek 133. sıraya yerleşti.
Aynı raporda yer alan verilere göre kadınlar, iş hayatında erkeklere oranla daha başarılı. Ayrıca yöneticisi kadın olan şirketler de diğer şirketlere göre #biradımönde! Kadınların daha detaycı ve titiz olması başarı etkenlerinden biri sayıldı.
İş hayatında cinsiyet rolü ile alakalı siz neler düşünüyorsunuz merak ediyoruz. Sizce kadınlar mı yoksa erkekler mi iş hayatında daha başarılı? Görüşlerinizi heyecanla bekliyoruz!


Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bence erkekler daha başarılı bunu bir kadın olarak söylemekten çekinmem. Kadınların derdi bitmez, regl izni, doğum izni, çocuğa bakacak birini bulamadım izinleri, çocuğun toplantısı var izinleri vs. Erkeklerin bir askerliği var :D
Haklısın ama kadının elinin güzelliği demen bişi var ya hem iş yerini hemde sosyal hayatı güzelleştiriyorlar
bu da bir sorun baktığında çocuğa bakıcak birisini bulamadığında babası neden ilgilenmesin neden babasının derdi olmasın? çocuk annenin çocuğu mu sadece. ayrıca regl hayatın bir parçası alışın artık izne falan ihtiyaç yok
Erkekler daha başarılı net