kaç kişi işini severek yapıyor? neden mutlu olmadığı bir işte çalışıyorsun?
Elbette
Tabii ki Hayır
Bir Ailem var.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
kaç kişi işini severek yapıyor? neden mutlu olmadığı bir işte çalışıyorsun?
İşe girsem de konsantrasyon problemi yaşıyorum deliler hastanesinde bile yattım otopsi videoları falan da izledim ama artık hiçbir şey etki etmiyor her türlü durumlara tedarikliyiz
İçerik editörüyüm veeeeeeeee tek kelimeyle mıhteşem
aferim
Cevap
10Cevap
Çalışmıyorum
İşin türü onemli değil aslında şu an öğrenciyim ama daha önce komilik ve temizlik elemanı olarak çalıştım işi sevsem bile gördüğüm muallmeleden ve şartlardan dolayı soguyo insan
Kendi işim ve 16 sektörde ayrı müdür ve çözüm ortaklarım var adımın geçmediği ve yönettiğim 20 şirket daha var
Evet aşırı memnunum. Detay vermeyim ama hem hobim hem işim
Ben severek yapıyorum. Umarım herkes severek yapar işini.
mutlu olunan işlerde para kazanması bu ülkede zor
Çalışmıyorum böyle daha mutluyum
Arapça öğretmeniyim yalnız ben.
Çalışmayı tercih ettim sadece. Yoksa üniversiteden gayet güzel bir puanla mezun olmuş birkaç sene çalışmış ama artık vazgeçmiş başka hedefleri olan biri
Çalışmıyorum :/ öğrenciyim maalesef.
İşimi severek yapıyorum
Çünkü bir insanın ömrü
Öğrenciyim sevilecek bir yanı yokk🥴
çok çalışıyorum ondan bi soğuma var bende
Sorunu çalışmayarak çözdüm
Cok mutluyum işimde.
hemde cok
çalışmıyorum.
Evettt
