Kızlar Bir Adım Öne Çalışma şartları ve maaş açısından hangisi daha iyi ve rahat kadın için? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Maaş ve rahatlik için hangisi daha iyi sizce? Neden? Hemşire Öğretmen Masa başı memur Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Çalışma şartları ve maaş açısından hangisi daha iyi ve rahat kadın için? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
Şeftalikırmızısı77 Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Bunları olmak ve atanmak gibi yeteneklerin varsa tartışalım 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Hepsinin en üst düzeyde olduğunu varsayalım. Yorumla
cogalsin2635 Takip Et Xper 7 Yaş: 61 , eic 86% +1 yıl hemşire, nöbetten sonra dinlenme zamanın fazla 0 0 Yorumla
Affedilmeyen Takip Et Mentor Yaş: 42 , eic 52% +1 yıl öğretmen daha iyi gibidaha rahat tatilleri var çalışma saati iyi 0 0 Yorumla
muratyalçın55 Takip Et Xper 5 Yaş: 39 , eic 94% +1 yıl kadın için çok rahat ve tatmin edici 0 0 Yorumla
3AfyonLum3 Takip Et Yoda Yaş: 29 +1 yıl Net öğretmen 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Neden Yorumla 3AfyonLum3 +1 yıl 3 ay yatıyon hada neden diye soruyorsn Yorumla Soran +1 yıl Hum doğru Yorumla
Loventa Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl memur 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Neden Yorumla Loventa +1 yıl hemşire hastanede hastalarla uğraşır öğretmen çocuklarla falanmemur masa başında oturur Yorumla Loventa +1 yıl farketmez ya da sana hangisi daha iyi gelecekse Yorumla Soran +1 yıl Teşekkürler Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Bunları olmak ve atanmak gibi yeteneklerin varsa tartışalım
Hepsinin en üst düzeyde olduğunu varsayalım.
hemşire, nöbetten sonra dinlenme zamanın fazla
öğretmen daha iyi gibi
daha rahat tatilleri var çalışma saati iyi
Öğretmen yarım gün çalış tam maaş al ek ders al
kadın için çok rahat ve tatmin edici
atanmış hemşire
Öğretmen bence çok daha iyii
Öğretmen
Neden
Net öğretmen
Neden
3 ay yatıyon hada neden diye soruyorsn
Hum doğru
memur
Neden
hemşire hastanede hastalarla uğraşır
öğretmen çocuklarla falan
memur masa başında oturur
farketmez ya da sana hangisi daha iyi gelecekse
Teşekkürler