+1 yılHaklısın ama ilk buluşma da hep erkekten bekleniyor bu yüzden bu adamla olmaz diye kesip atıyorlar sonra 😂 ama gerçekten de öyle kadın erkek eşitliği nerede
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılSen kadınların habire eşitlikten falan bahsettiğine bakma. Onlar işine geldiği konularda eşitliği savunur, işine gelmeyen konularda da hemen kadınların özel, erkeklere göre daha kırılgan, zayıf, hassas olduğunu savunmaya başlarlar...
04 Yorumla- +1 yıl
herkes kendi yedigini odesin en guzeli kimse kimseninkini odemek zorunda değil
- +1 yıl
Bence de senin dediğin daha mantıklı.
- +1 yıl
en iyisi
Soran+1 yıl@Melissim0272 Melis uza
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,5b cevap paylaştı.
u +1 yılBence ödeseydin bro
00 Yorumla
+1 yılYani tabi ki herkesin kendi tercihi ve kişiliği elbette ama kadına hesap ödetmek de bana göre hoş olmamış Herkes birbirine saygı duymalı ama insanın en başta kendine saygısı olmalı. Buna istinaden alman hesabı yapabilirsiniz hiç yoktan. Tabi ki erkeklere hesap kitlensin demiyorum ama herkeste kendine yakışanı yapsa daha iyi olur.. Keyifli günler..
16 Yorumla
Soran+1 yılNiye hoş değil biz eşşek başı mıyız zorla kazanıyoruz parayı
Soran+1 yılYani erkek kadının ödüryorda neden kadın erkeğin ödemiyor eşit değil miyiz kadın erkek eşit sonuçta değil mi
- +1 yıl
Yorumumu okuyup anlasaydınız bu soruyu yöneltmezdiniz. Bence dikkatlli okuyun. Kimse kimsenin hesabını ödesin demedim. En azından herkes kendi hesabını ödeyebilirdi.
Soran+1 yılHayır herkes kendi hesabını ödesin diyorsun
Bende diyorum ki erkeğin ödemesi centilmenlik veya iyi oluyorsa kadının ödenmesi neden ayıp oluyor onunda eli ayağı var sağlam eli iş tutuyor- +1 yıl
Bazı şeyler nezaketen yapılır aslında bunun maddi durumla da alakası yoktur. Her ne kadar eşitlik var olsa da toplum nezdinde yazılı olmayan kurallar da vardır. Tabi ki uyarsınız uymazsınız o sizin bileceğiniz bir olay. İyi günler..
Soran+1 yılBen karşıyım erkeğe kitlenmesine
+1 yılSonra da "niyi sivgilim ilmiyiiir" diye ağlanıyorsun buralarda 🤦🏻♀️ atın bunu nezarethaneye aklı başına gelsin 😑
216 Yorumla
Soran+1 yılErkekler banka mı
- +1 yıl
Erkekler banka değil lâkin ilk buluşmada da bu yapılmaz 🙄 3 te olsaydı tamam derdim 😅
Soran+1 yılNiye ilkini erkek ödemek zorunda peki neden 3. yü erkek ödemesin
- +1 yıl
Çünkü toplum tarafından centilmenlik denilen kavram erkeğe yüklenmiş. Konuştuğun ve konuşacağın birçok kız da karşı tarafın ödemesini bekliyor. Alman usulü yapsaydın belki daha iyi olurdu.
Soran+1 yılNiye centilmenlik erkeğe kitleniyor olay burada
Soran+1 yılParam var zaten böyle bir kızı * değilim
Soran+1 yılBu yüzden kadınlardan tiksindim herşryi erkeğe kitleme peşindeler
- +1 yıl
Toplumun yazı olmayan kurallarındandır. Erkek centilmen olur, kadın nahif, kibar olur güzel konuşur vs. vs. aman ben kime ne anlatıyorsam
Senelerdir var olan bir olguyu değiştirmeye çalışıyorsun farkında mısın? Buluşana dek çeşitli sorularla öğrenseydin düşüncesini bari.
Soran+1 yılOlgu değil bu açıkça kitlemek bu değiştirmek lazım bu olguyu
- +1 yıl
Olur, bundan sonra sana sorarız.
Soran+1 yılErkekleri para olarak görmeyin
- +1 yıl
Şu an bunu beni de içine katarak söylüyorsan, yanlış kişiye diyorsun bilesin.
Soran+1 yılGenel kadınlara diyorum
- +1 yıl
Üstüme alınmıyorum.
Soran+1 yılİnşallah bhhjh
- +1 yıl
Alınmıyorum çocuk banaa neee 😂😂 sen git paranı yemek isteyenlere sataş 💃🏽🕺🏻
böyle birinden olmaz zaten o da sende iyi yapmışsınız kolayca kurtulmuşsun ondan Allah gönlüne göre versin
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle knk
+1 yılHala ilk buluşmada hesabı kim ödemeli muhabbeti mi dönüyor ya
10 Yorumla
+1 yılToplumsal bir kanıksama işte erkek atılgan güçlü olacak kadın ikinci planda kalacak
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılReis herkes kendi yediğini ödese en makulu o aslında.
00 Yorumla
+1 yılYarıya yarışma ödemeniz lazımdı
05 Yorumla- +1 yıl
Yarı yarıya
Soran+1 yılBanane kız ödesin
- +1 yıl
Öder ins
Soran+1 yılSkjd
Soran+1 yılÖder inşallah
+1 yılMükemmel olay ahdgfj
05 Yorumla
Soran+1 yılSjjdd niye
- +1 yıl
Kadının öyle demesi komik geldi diyecektim de troll soruymuş şimdi günceli okudum ahsdj
Soran+1 yılHe ama karınların tepkisini merak ettim
- +1 yıl
kim senin hesabini oder ya tipin ne senin
- +1 yıl
@Melissim0272 ahsgdf
+1 yılBulusmayi kim teklif ettiyse o öder
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSen mi davet ettin ortak karar mı
01 Yorumla
Soran+1 yılŞaka soru ya trol
Gizli Üye(25-29)+1 yılKadın haklı, senden olmaz 😂
00 Yorumla
+1 yılAsıl ondan olmaz
00 Yorumla
+1 yıladamsın
00 Yorumlaİyi yapmışsın 😂
00 YorumlaHaklısın valla
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer