AB, kadın ve erkek çalışanlar arasındaki ücret eşitsizliğini gidermek için çalışmalara başladı. Bir gün Türkiye'de de olur mu?

Avrupa Birliği Konseyi, Avrupa Parlementosu çalışma hayatında erkek ve kadınların aldığı maaş farklılıkların önüne geçmek için çalışmalara başladı. Ve yeni "ücret şeffaflığı" yönetliğinde anlaşmaya vardıklarını duyurdular. Böylece iş verenlerin maaşlar konusunda eşit olmaları için bağlayıcı önlemler alınacak. Bence mükemmel bir adım atılmış. Umarım bizim ülkemizde de bu adımların atıldığını görürüz. Ne düşünüyorsunuz? Sizce bir gün olur mu?

AB, kadın ve erkek çalışanlar arasındaki ücret eşitsizliğini gidermek için çalışmalara başladı. Bir gün Türkiye'de de olur mu?
Cevapla