Hayatınızda en büyük aydınlanmayı neyden sonra yaşadınız?

Ben sanırım masallara fazlasıyla inanan bir kızdım.

Bu yüzden önüme serilen onca imkana rağmen bir şeyler yapabilmek için hiç uğraşmamıştım. Hep bi erkeğin gelip beni kurtaracağı, bana harika bir hayat sunacağı hayaliyle yaşadım.

Ve ciddi aldatılma ve kazık yeme tirivirilarindan sonra bi aydınlanma yaşadım. Kimsenin beni kurtarmasına ihtiyacım yoktu. Ben, kendi kendimi olabilecek en iyi seviyeye çıkarmalıydım, kendi hayatımın kahramanı gene bendim. Ve bu aydınlanmadan sonra ciddi kariyer hedefleri planlarıyla hayatımı farkli bi evreye soktum.😊👌

Siz peki özellikle kızlar hayatınızda en büyük aydınlanmayı nasıl yaşadınız?

Hayatınızda en büyük aydınlanmayı neyden sonra yaşadınız?
Cevapla