Geçmişte aile desteği görmedim. Maddi olarak vardı ama destek yoktu. Sağlık sorunlarımda vardı.25 yaşındayım işim gücüm yok. Beni babam ders çalışırken görüyordu o zamanlar üniversite sınavına hazırlanıyordum çalışıyorsunda kazanmıyorsun diyordu her çalıştığımı gördüğü zaman bana laf atardı 2 yıllık bölüme tercih vercektim elalem ne der sonra dediler 4 yıllık okumadı falan derler dedi. Annemde sen kızssın evlenir gidersin demişti. Herkes okumak zorunda değil demişti. Üniversite okumadım en sonda😥Hep evdeyim
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Yani uniyide okudum. demek icin okumanin bi anlami yok ama cidden cok istiyosan 4 yillik deselerde bunu 2 yil okumayi bi sekilde o istegi kabul ettirebilirdin Şu an daha zor sartlar yas 25 diosun sana coktan aday bakmaya baslamislardir bile peki ama sen evlilige hazirmisin hayatta tek istedigin bu değil belliki heleki suanda evlilik deilken okuyup nerde calismak isterdin hayat zaman herseyi degistirebilio mesela ben 2 yillik okudum hep laboratuvarda caliscam dedm 6 yil bir firmada 6 yilda baska bir firmada toplam 12 yil laboratuvar sorumluluguna kadar cikan bi kariyerim oldu sonuc isim guzel ama beni mutlu edicek bi getirisi yok tum okudugum sevdigim alani birakip yeniden egitim alip bu kezde denizlere acildim simdi nemi yapiyorum gemide teknisyen olarak calisiyorum bildigin sanayideki cirak gibi yetistim burada bak nerden nereye ama ulkemizdeki maddi olanaklar beni bu yola gonderdi diceksin pismanmisin hayir hic deilim hepsini yasadim gordum. suanda da mutluyum artik sende onune yeni bi hedef koymali ve mutlulugu o hedefte aramalisin ben yurt disina cikma dolar euro kazanma hedefi koydum baktimki x bi ulkeye gitmek ap ayri bi dert ki zati bizleri nerdeyse almiolar bu yolu en kestirme gemicilik ile elde edebilirdim ki basardimda sende hayal et ve pesinden git basarabilirsin yeni seyler dusunmekten vazgecme
01 Yorumla
En İyi Cevaplar
Hayat sana güzel.
Saksı yapmayı biliyor musun?
Balkon da varsa o boş zamanın da üretkenliğini artırırsın.
Kitap okursun, müzik aleti öğrenirsin, Şarkı söylersin,
Çiçek büyütürsün.
Resim çizersin
Senin değerin 4 yıllık okula girmedi, elelam neder değil.
Senin değerini biçmeye aciz kulların ne gücü ne ömrü yeter.
Sen üzülme bu da geçer.
🌹
Güzel kardeşim00 Yorumla
okumanın önemini bir kez daha anlıyoruz birde ailenin “sen kızsın evlenirsin zaten” anlayışına asla katılmıyorum hiç bi şey için geç değil geç olmadan kaldığın yerden devam et çalışmaya başla üniversite sınavına gir meslek edin azim+çalışmak=mutluluk 🌸
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
7
Cevap
7Cevap
Elalem ne der klisesinden ne gençler heba oldu şu memlekette. Yahu sizin hayatinizi elalem mi yaşıyor. İstediğiniz gibi yaşayın , istediğiniz mesleği seçin, istediğiniz işte çalışın , istediğiniz bölümü okuyun. Çünkü ancak o zaman siz siz olursunuz. elalem ne der düşüncesi ile haraket ettiğinizde pasif insan oluyorsunuz çünkü hep elalem ne derle bir şeyler yapmaya calismissinizdir. Hayat sizin , kafanızın içinizdeki beyin size ait. Yarın elalem ile değil kendinizle baş başa kalacaksınız. Bakın elalem yuzuden pişman olmuşsunuz bile. Henüz erkenken kendinizi dinleyin. Sizin hayatınız size ait yahu bu kadar basit
13 Yorumla
+1 yılmaalesef anne baba destegi onemli
Yapacagin hayata biryerden baslayacaksin
Bir ise gir sekreter kasiyer vs olarak sonra bilgisayar muhasebe kursuna git sertifikani al yoluna devam et Allah yardimcin olsun00 Yorumla
+1 yılHiçbir şey için geç değil. Şimdi okuyabilirsin istersen.
10 Yorumla
+1 yılKendi ayaklarının üstünde durmalısın maalesef aile dediğimiz şey her birimiz için geçici bi durumd aartık
00 YorumlaMemleketin her yerinde iş çok herkes adam arıyor biraz ararsan kesinlikle iş bulursun özellikle Facebook'ta iş adresi iş numaraları çok
00 Yorumla
+1 yılBende senin gibi ana yok bana gün küçük yaştan beri çalışıyorum tek başıma yik
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAçıktan üniversite okumayı deneyebilirsin. Ailen biraz dar görüşlü sanırım ama onların istediği hayatı yaşamak zorunda değilsin bence...
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılGeçmişi bırakmalısın artık. Geçmişe takılı yaşarsan şu anını yönetemezsin ^^
Gizli Üye(30-35)+1 yılHiç bir şey için geç değil. Kaldığın yerden devam edebilirsin yine hayata.
00 Yorumla
+1 yıl25 yaşındasın ve hiç bir şey geç değil emin ol. Bu senin hayatın istediğini yap ve kendine güven umudunu asla kaybetme.
00 Yorumla
+1 yılkendıne uygun ıs bul tutun senı ıyı anlıyorum ama salma kendını
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılTelegram kullanıyor musun veya Instagram örf konusalim buradan yazılmıyor
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılInstagram'ım: kasimdedeoglu1 ordan konuşalım.
Gizli Üye(30-35)+1 yıl1 sene kpss çalıştım bu sene bir kaç yerde memurluk kazandım. Pes etmeyenler başarır 😊🇹🇷
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl2 yıllıktan 4e tamamlandığını bilmiyor muydun deseydin ya mal.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılOkumak için hiçbir zaman geç değildir.
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Geçmişte aile desteği görmedim, okuyamadım. Ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer