Çok Süper Cevap
En İyi Cevaplar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
3
Cevap
4Cevap
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Her gün trafiğe çıkan biri olarak benim hassas noktam bu. O kadar çok trafik zorbası var ki. Kadınsın diye trafikte aracını sıkıştıran embesil gırla. İlk zamanlar acemiydim ama şimdi yapamıyorlar, yaptırmıyorum. #KızlarBirAdımÖne #BenVarım
Şoförlüğü aşağılanıyor
Cevap
4Cevap
Kadın değilim 😂 ama kadınların bir zorluk çektiğini düşünmüyorum. Sadece biraz fazla tedbirliler 🙄 başkada bir problem görmüyorum...
bir trafik tıkalı ise ya kaza vardır ya da en önde kadın sürücü.
Kadinlar trafikte olmasin mumkunse bu kadar kotu suren bencil varlik yok
Sarı ışıkta korna.
Trafiğe çıkınca buraya yeniden uğrarım
Arabam yok
Arabam yokkkeee
