Kadın kendi başına eve mi çıkar, ne alaka, olmaz öyle şey, ayıp bilmem ne dediler. Çıktım. Bu kadar basit bi şeyi bile nasıl yasaklamaya çalışıyorlar anlamış değilim.
Kadınların, kadın başına yapamayacakları tek şey erkek şiddetine uğramaktır. Hepiniz baş tacısınız. Annesiniz, ablasınız, kardeşsiniz, evlatsınız herşeysen önce insansınız. İyi ki varsınız. İstediğiniz her şeyi de en başarılı şekilde yaparsınız.
Bir çok şey söylendi. Ama şunu bilmek gerekiyor kendimizden kaynaklanmayan şartlar yüzünden yapamadığımız hiçbir şeyden mesul değiliz. Bana bağlı olan tüm şartlarda istediğim her şeyi gerçekleştirdim