"Kadın başına" neyi yapamayacağınız söylendi, neyi yaptınız?

Kadın kendi başına eve mi çıkar, ne alaka, olmaz öyle şey, ayıp bilmem ne dediler. Çıktım. Bu kadar basit bi şeyi bile nasıl yasaklamaya çalışıyorlar anlamış değilim.
Kadın başına neyi yapamayacağınız söylendi, neyi yaptınız?
"Kadın başına" neyi yapamayacağınız söylendi, neyi yaptınız?
Cevapla