Ülkemizdeki insanlar gelişime neden bu kadar karşı?

Bugün çok güzel bir haber aldım. Çok ama çok sevinmiştim. Sonra iş yerindeki lanet insanlar bütün moralimi bozdular ya 😔 Ben yapamıyorsam sen de yapma kafasındalar. Halbuki prestijli ve iyi eğitimli insanlarla dolu bir şirket ama çok çekememezlik var.
Ülkemizdeki insanlar gelişime neden bu kadar karşı?
Cevapla