Bugün çok güzel bir haber aldım. Çok ama çok sevinmiştim. Sonra iş yerindeki lanet insanlar bütün moralimi bozdular ya 😔 Ben yapamıyorsam sen de yapma kafasındalar. Halbuki prestijli ve iyi eğitimli insanlarla dolu bir şirket ama çok çekememezlik var.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Ülkemizde eğitimin kalitesi ortada. Bu nedenle, diploma gelişmek için yeterli olmuyor. Liyakatsiz insanlar, ne yazık ki her yerde.
Cehalet = mutluluktur.12 Yorumla
Soran+1 yılYemin ederim öyle ya
En İyi Cevaplar
Ülkenin insanında var bu çekememezlik iyi bir eğitim almış olmaları iyi insan veya akıllı biri olduğu anlamına gelmiyor maalesef
01 Yorumla
Soran+1 yılTamam rekabet olur abi, bu çok başka bir şey. Bildiğin çekememezlik
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
8
Cevap
8Cevap
+1 yılmaalesef ki ülkemizde cahil insanlar fazla gadası. Haliyle senin daha iyi olmanı istemiyorlar.
00 YorumlaGerçekten komik bir toplumuz , yapana kadar yapamazsın derler yaparsın kılıf bulurlar. Kimseyi mutlu edemezsin , navigasyonun burnunun diki olsun
22 Yorumla
Soran+1 yılEvet herkes çok negatif. Cüneyt Özdemir'in dediği gibi bir şey yapacağını söylersin, sana o işin neden tutmayacağı başarılı olamayacağına dair bin tane neden sayarlar.
Çünkü Türkiye'de yükselmek bir yere gelebilmek için birbirinin üzerine binmek gerekiyor. Liyakat denen bir şey maalesef yok.
12 Yorumla
Soran+1 yılSırf bu yüzden dil eğitimi almaya başladım.
Japonya:Ben yapamıyorsam başkası yapsın.
Türkiye:Ben yapamıyorsam kimse yapamamalı.11 Yorumla
Soran+1 yılTrue
+1 yılGelişime karşı değiller kendileri dışında gelişene karşılar. İnsanların çoğu bencil. Bencilliklerinden kıskançlıklar doğuyor maalesef ki.
10 Yorumlaİnsanlar değersizlik hissiyatını başarılı biri görünce ortaya çıkarıyor
01 Yorumla
Soran+1 yılKendi hayatını sorgulasın o zaman.
+1 yılKıskandıklarından. Başka bi cevap bulamadım inan. Saçma yani
00 YorumlaYeniliklere kapalı olmak, ata erkil olmak, eğitimsiz olmak böyle bir şey işte
00 Yorumla
+1 yılHah dediğin gibi o yapamıyorsa senin yapmanı istemiyorlar
00 Yorumla
+1 yılBaşkalarının lafına bakma kendine güveniyorsan yap kimseyi dinleme
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılGelişine karşı çünkü kendi yeteneği yok çalışmam da istemiyor başkaları yaparsa kendilerini kötü hissedecekler bu nedenle istemiyorlar.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTam Türkiye'de muhalefeti tarif ettin, dikili taslari yok Ülkede ama heryese karsilar
00 YorumlaKimseye bahsetme
21 Yorumla
Soran+1 yılÜstlerini bilgilendiriyorsun, sonra herkese yayılıyor zaten.
+1 yılKiskanclik
10 Yorumla
+1 yılCam tavan durumu.
10 Yorumla
+1 yılOrta dogulu gelenek
12 Yorumla
Soran+1 yılYa yok biz de ayrı bir boyutta bu
- +1 yıl
Bence iran irak suriye den cok da farksiz
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer