
Çok Süper Cevap
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
3Cevap
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Çünkü kadınlar çalışmak istemiyor. Evlenince erkeğin görevi eve bakmak çalışmak diyorlar sonra çocuk olduğu zaman cocuğu bahane edip çalışmıyorlar ilk 3 yaşına kadar çalışmamasını anlarım ama 3 yaşından büyük çocuğu olan kadınlar çalışmalı
Cevap
3Cevap
maalesef ki çoğu kadın mecbur olduğu için çalışıyor. Haliyle çoğu erkek patronlar da bu durumdan istifade etmek istiyor.
Nasıl olsa evliyse kocası bekarsa anası babası bakıyodur diye düşünüyoalr kadınları bakılacak ve ayakları üzerinde duramayacak kadar birey olmamaış gördükleri için
bu sadece kadınlarda boyle degil hatta erkeklerde oran cok daha yuksek bile olabilir :)
yani bu kadın erkek ayrılan bir konu degil ulkenin yonetiminin vatandasina layık gordugu kolelik sistemi
Kadınlara has değil bu, şimdiki iş verenlerin çoğu kadın erkek farketmez sigortasız çalıştırıyor milleti.
Şaşırmadık bugünde, dünya kadınlar günü kutlu olsun yine de...
Erkeklerde de aynı durum söz konusu. Mültecilerin çok etkisi var.
Ben bu orana inanmadım. 70 den fazlası sigortalıdır diye tahmin ediyorum
