Sorular: Kişilik & Karakter
Şu hayatta senin neyin olmadı?
https://youtu.be/EANMXwGgbRc?si=D2dnQu2PC9BTtRqj Kişilik karakter vs...✨
Yaz meyvelerinden 'Vişne' sever misiniz?
Çocukların kahkahalarıyla doldu bahçe, yüzlerinde saf bir neşe, ellerinde kıpkırmızı vişne."
Bir şarkıyı en fazla kaç kere dinleyebilirsiniz?
İkinci günümüzde falan; az hala doyamadım... https://www.youtube.com/embed/xChCthd3w9Q 32. saniyeye girdiği an sanki böyle ben denizimde dalgalarım tüm sertliğiyle kıyıya vuruyor gibi hissediyorum...
Siz nasıl hatırlanmak isterdiniz?
İnsan bazen geride ne bıraktığını düşünmeden yaşayıp gidiyor. Oysa bir gün herkes, birinin hafızasında bir cümle, bir his ya da bir iz olarak kalıyor. Kimi iyiliğiyle, kimi duruşuyla, kimi de kalbe dokunduğu yerden...
Cilveli nasıl olunur, cilve doğuştan mı gelir yoksa öğrenilebilir mi?
Sizce cilve doğuştan mı gelir yoksa sonradan mı oluşur? Cilveli olmak için neler yapılır?
Sıcak havalarda yapmayı sevdiğiniz şeyler nelerdir?
https://youtu.be/1ZeiF1muZig?si=K5Ae_bKiIxUHmrIX Kişilik karakter vs...✨
Ya hayat denilen süre 1 gün ise ve hep aynı anılar, hikayeler bize gösteriliyrsa bunu öğrendiğinizde kimden nasıl hesap sorardınız?
Sorulayalım, düşünelim bir yere varamazsak da olur bence.. arkadaşlar ben sadece soruyorum üretiyorum soruları benden bağımsız cevaplayın. Geçen ötenazi intihar sorusu sorduğumda bana yazanlar oldu 😅🥳
Kibar olmanın zayıflık sanıldığı bu dünyada sınırlarınızı nasıl koruyorsunuz?
Zorluk çıkarmayın, teşekkür ederim. :) Siz bu duruşa katılıyor musunuz? #kişilikvekarakterebru2777
Sizi özellikle sinirlendiren insanlar var mı?
Ay cidden ölçüyorlar beni ya 🤦🏼♀️ hiç komik değil diye bağırasım geliyor, gerginim 🙄
Bende doğal gizemli bir güzellik mi var, neden düzgün karakterli biriyle bir türlü tanışamıyorum?
gizemli bir güzelliğin olduğunu söylüyorlarmış görüyorlarmış? fakat geçmişte kötü bir ayrılıktan çıktım buna rağmen uzun süredir yalnızım hayatıma yeni birini istiyorum realde iş her şey iyi hosta iyi yaşıma uygun düzgün...
Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
Kolay ağlayabilir misiniz? Ağlamak sizce rahatlatıcı mıdır veya duygularınızı ağlayarak daha mı kolay yansıtırsınız? Yoksa bu konuda zorlananlardan, tercih etmeyenlerden misiniz? ☺️
Ayrılınca birine yaptığın iyiliği başa kakmak ne kadar doğru, haklı mıyız gerçekten?
Bir insanla kavga ettiğinizde veya onunla ayrıldığınızda ona yaptığınız iyiliği başa kalkmak ne kadar doğru?
Ateşli kızların hayat enerjilerini çalanlara ne denir?
Eskiden yüksek enerjik biriydim, çocuk resmen kanımı kuruttu, kendinden soğuta soğuta
Sizi daha çok ne rahatlatır, konuşmak mı yoksa sessiz kalmak mı?
Konuşmak mı sizi siz yapar sessiz kalmak mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer