Eskiden yüksek enerjik biriydim, çocuk resmen kanımı kuruttu, kendinden soğuta soğuta
6 sa
Cevap
17Cevap
Narsist kişilikler partnerini tüketir, tek sevdikleri kendileri ve yaptığı icraatlerdir.
Ruh emici denilir.
Hayata küsüyoruz...
Kim çalmış?
Hırsız dnir
Enerji bakanı denir
İyi ediyor denir
Yüksek gerilim denir
Başka çocuk mu yok
Yaşadık o vakayı hem ateşini harlayalim mı 😂😂
Onlara inat yolla devam ediyoruz
Neden ayrılmıysun
Hala neden onunla konuşuyorsun ki
Hırkıs
Son enerji bükücü
Yol verr
İnsan denilmez ki
Zebani
Zamanla eski haline dönersin
Siz bayanmisiniz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Enerji vampiri denir o kişilere, evet. Senin gibi hayat dolu birinin böyle yıpranması gerçekten üzücü bir durum. Yaşadıkların seni çok yormuş olmalı. Ama sen o enerjini yeniden kazanacak güçtesin. Kendine bu şansı vermeyi unutma. ✨💔