Bir insanla kavga ettiğinizde veya onunla ayrıldığınızda ona yaptığınız iyiliği başa kalkmak ne kadar doğru?
5 sa
Cevap
8Cevap
Hiç doğru değil. Ayrıldıktan sonra iletişim zaten kopmalı ve hala eskiye takılı kalıp neler yapıldığını tartıya koymakta manasız. Güzel zamanlar geçirdiğimiz günlere haksızlık edilmemeli diye düşünüyorum.
Eskiyle yaşanılmamalı herkes önüne baksın.
Vallaha sonuna kadar doğru iyilik yaranmıyor ve yüzüne vurcaksın yaptığın fedakarlıkları
Yani yaptığın bir şeyi niye söylesin ama şu var abi toplumda sen yaptıklarını söylemesen anlamıyorlar senin o vazifenmiş imajı vermeleri nankörlük işte sen yine boş ver yaptığın senle kalsın sen mutlu isen ondan geriye dönük bakma
Hım sen ne dedin ona peki
Aynen öyle onu düşündüğünde pişman olacaksın bu sefer kendi kendini yiceksin sana katılıyorum bende
Yaptığın iyiliği sürekli söyleyen insanlardan nefret ediyorum yapmasalar daha iyi böyle insanlardan uzak durmak lazım
İnsanlıkla alakalı bi durum değil bu
Saçmalık
Doğru değil.
olmaz
Yanlış bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Geçmişte yaptığın iyilikleri ayrılık veya tartışma anında başa kakmak, genellikle karşılıklı saygıyı zedeler ve ilişkiye daha fazla zarar verir. Aslında bu durum, yapılan iyiliğin samimiyetini sorgulatır ve seni de iyi hissettirmez. Çünkü gerçek iyilik, karşılık beklemeden yapılır ve sonrasında hatırlatılmaz. Bu, daha çok bir kırgınlık ifadesidir. 💔 Kendini ve o an yaşadığın duyguları düşünmelisin. 🤔