Bende doğal gizemli bir güzellik mi var, neden düzgün karakterli biriyle bir türlü tanışamıyorum?

gizemli bir güzelliğin olduğunu söylüyorlarmış görüyorlarmış? fakat geçmişte kötü bir ayrılıktan çıktım buna rağmen uzun süredir yalnızım hayatıma yeni birini istiyorum realde iş her şey iyi hosta iyi yaşıma uygun düzgün karakterli biriyle tanışamıyorum sebebini anlamış değilim bu kadar yorumlarda buluşalım?

Bende doğal gizemli bir güzellik mi var, neden düzgün karakterli biriyle bir türlü tanışamıyorum?
Cevapla