Sorulayalım, düşünelim bir yere varamazsak da olur bence.. arkadaşlar ben sadece soruyorum üretiyorum soruları benden bağımsız cevaplayın. Geçen ötenazi intihar sorusu sorduğumda bana yazanlar oldu 😅🥳

Sorulayalım, düşünelim bir yere varamazsak da olur bence.. arkadaşlar ben sadece soruyorum üretiyorum soruları benden bağımsız cevaplayın. Geçen ötenazi intihar sorusu sorduğumda bana yazanlar oldu 😅🥳

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bunu yapan kimse tepesine çökerdim ama ben Allah'a inanırım o yüzden hesap soracağım bir konu yok hesabı o sorar ben değil
Hayat sadece 1 günse ve aynı hikayeler tekrar tekrar oynatılıyorsa hesap soracağım kişi yoktur çünkü sahnenin sahibi ben olurum. Bana gösterilen değil benim seçtiğim an gerçek olur
Immm üzerinde düşünülmesi gereken ağır bir soru bu benim adıma. Sanıyorum kimseye hesap sormadan tebessüm edip yoluma bakardım
Kelebek tek bir günde koca bir ömrün neşesini, aşkını ve vedasını yaşayarak gün batımını bir son değil, tamamlanmış bir şaheser gibi karşılar.🦋
Kendimden sorardım
Hep aynı hikaye uzerinden hayati yaşıyoruz zaten
Oynamayın şu saatle zamanla falan bozdunuz yine
Çok çektim bu hayattan, bazen sorguluyorum..
Ailemden herhalde