Anketler: Kişilik & Karakter
En çok ne tür hayaller kurarsın?
*Birden çok seçenek veya farklı hayalleriniz varsa onu da görüş olarak yazabilirsiniz elbette... **Hayal kurmak güzeldir :)
Gerizeķalı mı yoksa ileri zekalı mıyım (hayat hikayemi yazdım)?
Liseden atıldım çünkü 2 KERE NOTLARIMIN ZAYIF OLMASI nedeniyle kalınca 2013 te liseden atıldım Mesleki açık liseyi okudum (akşam okulu gibi) Hafta içi akşamları okula gidip meslek dersleri görürken, hafta sonu da...
İnsanın kendisini beğenmesi ukalalık mı?
Kendimi seviyorum. Kendimi beğeniyorum. Kusurlarımla, eksikliklerimle, fazlalıklarımla. Bunu dile getirmek, yanlış birşeymi? Ukala mı olmuş oluyorum illaki yani.. Beğeniyorum desek laf, beğenmiyorum desek ayrı...
Arkadaşımı başka insanlarla arkadaşlarla samimi görünce içimden kalbimden bir şeyler kopuyor ve gidiyo gibi hissediyorum neden?
Arkadaşımı başka insanlarla arkadaşlarla samimi görünce içimden kalbimden bir şeyler kopuyor ve gidiyor gibi hissediyorum neden? Gerçek hissim ne? Gerçeği söylesem tepkisi ne olur ve ne hissettiğimi düşünür?
Beni seviyor musunuz bakalım?
Soracak soru bulamadım, bugünün sorusu da böyle olsun biraz sohbet edelim, afiyettesinizdir inşallah
Sizce kadınların mı IQ'su daha yüksek yoksa erkeklerin mi?
İki bireyi kıyaslayınca işler değişir ama genelleme yapıyorsak bence erkeklerin IQ'su (mantıksal zekası) daha yüksek. Kadınların EQ'su (duygusal zekası) yüksek diye düşünüyorum. Yanlış olabilir tabii ki. Oy kullanırken...
Doğum gününü yalnız geçirenlerden mi? Yoksa kalabalıkla kutlayanlardan mısınız?
Ciao🦇🍀 Beni genelde birkaç kişi dışında hatırlayan olmaz yalnız geçer. Peki ya sizi? İyiki doğdun canım kendim.🥳 #dalinlivodka #ciao
Genelde insanları ezen kücumseyen tarafmısıniz yoksa ezene küçumseyen kisma karşi olanlardan mısiniz?
genelde insanları ezen küçumseyen tarafmısıniz yoksa ezene kücumseyen kisma karşi olanlardan mısiniz?
Ruhunuza iyi gelen ses hangisi?
Kendimi tutamayıp z ye kadar şık sunacaktım 😅 Derenin sesini dinliyordum gözlerim kapalı tam hayallere dalıyordum cim biçme makinası çalıştı offff
Kızlar, 2 seçenekten hangisini tercih edersiniz?
kızlar samimi bir şekilde cevaplarıızı bekliyorum. birşeyi çok merak ettim dolaylı olarak bakalım ne çıkacak sonuç
25 yaşındayım ve ailemle yaşıyorum. Ayrı eve çıkmalı mıyım?
25 yaşındayım ve bekarım. Ailemle yaşıyorum. Oturduğumuz evin üstüne 2 kat çıktık. Birinde abim oturuyor biri de bana kaldı. Ve ben ailemle yaşıyorum şu an evde her gün kavga, stres mutlaka bı olay oluyor ve benim...
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer





