Bazenleri çok yazı yazdığım zamanlarda orta parmağım serçe parmağıma değiyor ve sinir oluyorum ama düzeltemiyorum da. Ve bu şekilde olduğu zaman daha kötü yazıyorum.
Ben de böyle tutuyorum
Hayır ben bu şekilde tutmuyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Benim gibi böyle kalem tutan var mı? Bu kalem tutuşumu nasıl düzeltebilirim?
Merhaba, benim de farkında olmadan böyle yaptığım olmuştur yani kalemi tutma şekliniz gayet normal geldi bana. Ancak eğer bu sizin için bir sorunsa, bu tip durumlarda benim size tavsiyem eliniz çok yorulduğunda dinlendirin ve bir süre ara verin ki sonradan yazınızda güzelleşsin yani ara verme imkanınız varsa mutlaka bunu yapmanızı öneriyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...