Siz olsanız ne yapardınız?
Türkiye için ölmek
Kendini kurtarmak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kendimi ülkeme feda ederim ama son bir şey.
Ben öldükten sonra ülke umrumda olmaz diyenleri içeri alırsanız ve onlar da geri dönmeye çalışırsa
Onların ben feriştahını, sülalesini s. m

Cevap
5Cevap
Türkiye muhteşem bir ülke olsun diye ölünmez sınırları ve toprakları korunsun diye mücadale verilir. Devamında ya şehit olunur, ya da gazi ünvanı verilir.
Kusura bakmasınlar da kimse AKP'liler için ölmez.
Şehit olacaksam neden olmasın
Kendimi kurtarırım gerisi umrumda olmaz
Kimse boşuna edebiyat yapmasın
Kendimi kurtarmak.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?