cidden beynimi çok kemiriyor bana kızacaksınız ama. s
inanki bende bilmiyorum
yorumsuz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Allah cinleri ve insanları ona ibadet etsin diye yaratmış. Zorlukta dua etmemiz için varlıkta şükretmek için. Bazı sebepler bunlar için var diye düşünüyorum. Her şey iyi düzende doğru olsa dünya hayatı diye bişey kalmaz, cennet olur o zaman, ahirete iman var, ölüm de var. Şeytan arada kazanmasa şeytanlığı bırakır, arada kazanıyorki kendine güveni geliyor, bişey sanıyor
Cevap
5Cevap
Kötülerin kazanmasına izin vermiyor
Kötülüğü bırakmaları için onlara müddet veriyor çünkü Allah merhametlidir.
Eğer yapılan her hatanın cezası hemen verilseydi imtihanın ne ne anlamı kalırdı?
Ne diyor âl-imran 196 da kâfirlerin refah içinde diyar diyar dolaşmaları seni aldatmasın diyor.
var olsaydi sadist olacak tanri diye bir sey geldi aklima
Belki de Allah yoktur. Ve dünya kötülükle doludur. İlla doğduğun dinin gerçek olması veya inanmak zorunda mısın
Yooo kim diyor kötülerin kazanmasına musade ettiğini. Hangi kötü kazanan olmuş ki. Hem kötü neye gore kötü
Yahu Islam'da bile rahman ve rahim kavrami var. Bir bakaydin ne olduklarina.
allah sevmedigi kuluna hemen verip sesini kesiyor ve ölüncede ondan onun hesabini cok kötü bir sekilde soruyor
inanki bende bilmiyorum
Dedikleri kadar adaletli olsa buna izin vermezdi
Neye göre kötü
mesela kücücük kıza taciz veya tecavüz edeni salıyorlar adalet yok dünyada neden Allah yardım etmiyor
Allah'ın adeleti değil bahsettigin şey insanların adeleti İnsanlar salıyor Allah değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?