Anketler: Kişilik & Karakter
Arkadaşlar 20 Ağustos tarihinde doğan biri aslan burcu mu olur?
20 ağustos tarihinde doğan biri aslan mı olur?
Yurtta sizi en çok NE zorlamıştı?
Üniversite için yurtta kalanlar sizi en çok ne zorlamıştı? Rahat mıydı ve kaç kişiydiniz tavsiyeleriniz var mı? Tavsiye istiyorum cunku ben baska sehire gidicem buyul ihtimalle ve cok saftirik biriyimdir 😐 her şeyi...
Soğuk havayı mı yoksa sıcak havayı mı tercih edersiniz?
Ben genelde son bahar ve ilk bahar mevsiminde serin havaları seviyorum, aşırı derecede sıcak hava çok terletiyor, yine kış mevsimi dinç tutuyor. #ƘıȤıԼЄԼMƛ #DortMevsim 26 Temmuz 2021 Pazartesi Saat 13.12
Her storyisine baktığım biri var. Beni yanlış anlar mı?
Her story'sine duzenli olarak baktigim biri var. Sizce ondan hoslandigimi dusunur mu?
Bu görüntü seni rahatsız etti mi? Nasıl kurtulucam bu delik fobimden?
Çok rahatsız etti beni bu görüntü. Bakamıyorum. Korkunç değil mi ya 🥶 ay çok iğrenç ya 😭 Neden bakamıyorum❓ Ama bakmadan yedim en sonunda 😅
Bilimsel bir teste hazır mısınız; Beyninizin sağını mı yoksa solunu mu daha aktif kullanıyorsunuz?
Selamlar herkese..🌺 Bu resme dikkatli bir şekilde bakın. İLK HANGİ HAYVAN GÖZÜNÜZE ÇARPTI? 📌 İlk kaplanı fark ettiyseniz beyninizin sol tarafı daha aktif. Genellikle daha analitik, mantıksal ve realistik bir...
Tercih edilmedikçe kadın düşmanı olmaya başladım, bu anormal mi?
Bu saatten sonra belki biri beni tercih edecekse bile engel oluyorum. Düşman olmam için kadın olması yeterli, ablama bile tavrın değişti. Ama istemeden oluyor. Sanırım zihnim artık kadınları sevmemeye doğru yöneliyor....
Yemekleri çiğ olarak yemek mi yoksa fobilerinizle yüzleşmek mi?
yemekleri ciğ olarak yemek mi yoksa fobilerinizle yüzleşmek mi?
'' Bir umuttur yaşamak '' ? Her şeye rağmen yüzün gülüyor mu?
'' Bir umuttur yaşamak '' ? Her şeye rağmen yüzün gülüyor mu?
Sizce isimlerimiz kaderimizi etkiler mi?
İsimlerimizin çeşitli anlamları vardır. Sizce isimleriz kaderimizi etkiler mi?
Sevgilinizin eski sevgilisi sizi uyarsa ne düşünürsünüz?
İlişki toksik bir haldeydi yazın ayrılıp okul açılınca barışılan o zamanlar harika olan hayatımı bok ettiğim zamanlar işte 1 yıl ama hissedilen sonsuz kısır döngülü... ötesi davacı oldum, yarımyıl filan, özellikle, sosyal...
Cinsiyetinizi şeçebilseydiniz şimdikini mi seçerdiniz yoksa değiştirir miydiniz?
Soru başlıkta^^^^^^^^^^^
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 



Çok rahatsız etti beni bu görüntü. Bakamıyorum. Korkunç değil mi ya 🥶 ay çok iğrenç ya 😭 

