Biri ile tartıştığınızda biri gelip 'İyi misin?' dediğinde nasıl cevap veririsiniz?

Eminim ki çoğumuz bir tartışmadan sonra 'İyi misin, bir şey mi oldu?' sorusu sorulduğunda ya gözlerimiz dolar ya da ağlamaya başlarız. Bu olay kavga anında değil de 'İyi misin?' sorusu gelince yaşanır. En sinir edici durumdur. Siz hangi tarafsınız?
Tartıştığım yakınımsa ağlarım
Tartıştığım yakınım olmasa bile ağlarım, hassasımdır
Kimse için ağlamam 'İyiyim, niye sordun?' derim
Sanane der geçerim
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Biri ile tartıştığınızda biri gelip 'İyi misin?' dediğinde nasıl cevap veririsiniz?
Cevapla